Üzerinizden yorganın çekiştirilmesi, yüksek sesle konuşulması vs. hiç böyle şeyler yaşıyor musunuz?🥺🥺
Soğuk su dökülmesini söylemiyorum bile.🤦♀️


Evet annem ben uyurken ses yapmaz, odama girmez. Zaten erkenden işe kalktığım için bir pazar günü uyuyorum. Onu da 11 gibi kahvaltı hazır diyorsa diyor ya da bana ayırıp kendileri ediyorlar.
Çok kızarım uykudan uyandırırlarsa. Zaten sürekli alarmla kalkıyorum, bir gün kendi kendime uyanmaya ihtiyacım oluyor.
Bizim evde duyulmaz ama bizim ailenin uyelerinin uykusu derindir o yuzden sikinti yasanmaz. Fakat suanki oda arkadasim nefes alsam kalkip baktigi icin mecburen saygi duyuyorum
Valla gurultulu evde buyudugum icin
evin icinde konser olsa uykum geldimi ben uyurum
kuzenlerimide gurultude uyuymaya alistirdim ki ilerde sikinti cekmesinlrt:))
o yuzden biri uyudumu bizde hayat aynen devam eder:)
Abim hariç herkes duyar.
Arkadaş tam yatacağım saatte (Ortalama 11.45 gibi) odaya girer. Elbisesinin yeri belli olmasına rağmen o ışığı açmadı varya beni deli eder. Erken geldiğinde de sakız çiğner. 😡
O sakızı saçına yapıştır, sorun kalmaz.
Güzel bir taktik de, saçı kısa zaten. Sakız sıkıntısına yüksek sesli müzik ile sorunu geçiştiriyorum ama ışık konusuna bulamadım.
Göz bandı tak mutlaka.
Deneyeceğim. 🙏
Cevap
40Cevap
Su dökme ve yorgan çekme yok ama başımda gelip tartışıyorlar, muhabbet ediyorlar , gülüyorlar muhteşem bir ortam oluyor 😂😂
Çok muhteşem ya sorma.😏
Niye böyle şeyler yaşayayım bunu beni sevmeyen insanlar yapar.😄
Gıcıklığına yapıyorlar.
Bizim evde yatan varsa mümkün olduğunca herkes sessiz olmaya çalışır asla rahatsız edilmez.
Müthiş.😬
Saygı duyulmasa da ben uykuda duymuyorum zaten :s
Ama detaydaki kadar değil, sabah genelde erken kalkıldığı için yaptıkları seslere uykum bölünür bazen, ben de buna saygısızlık demiyorum zaten.
arada arkdaşlar kalıyor onlarada saygı duymuyorum müziği falan açıyorum bütün gece içip mahfediyorlr evi uyurkn görünce hepsini pıçaklayasım geliyor
Uykumdan uyandırılırsam çok sinirli olurum köpeğim bile bu özelliğimi hissediyor bekliyor uyanmamı başımda :D
Genelde abim bize geldiğinde gürültü yapar uyandırırdı beni ama şu an yalnız yaşıyorum rahatsız eden kimsede olmuyor haliyle.
Sabah sabah annemle babamın tartışmaları ya aile fertlerinden birinin konuşması doğrultusunda uyanmanız işten bile olmayabilir.
En nefret ettiğim şeylerden birisi.. Biri beni bağırarak/yorganı çekiştirerek uyandırdığı zaman tüm günüm zehir oluyor. Aynı zamanda onların da günlerini zehir ediyorum :)
Sevmem tabiki ama nedense bı o konuda biraz sabırlıyim 😅
Kapılarımız yağlı. Parkelerin üzerinde misket oynayan şahıslarda mevcut değil ailem de. Kardeşler arasında işkence'ye dönüşebiliyor bazen. :D
Genelde duyulmaz. Gündüz vakitlerinde ailece beraber olmak daha iyi görülür. Ondan dolayı uyku pek iyi görülmez. Ama uyuyabilirsin tabi
Tobe 😑😑en nefret ettiğim şey 😡😡çok kızıyorum 😡😡
Herhangi bir şekilde korktukları için duyulur elbette.
Yaşamıyorum. Saygı duyulur. Bu çok sinir bozucu birşey.
Evet 4 kişilik aile olarak acil durum olmadığı sürece herkes bir birini rahatsız etmekten uzak durur
Tabiii. Uyuyan kisi icin evdeki bireyler bizim diger eve giderler. Soz konusu Tıpciysa ;)
Öyle bir şey olsa kıyamet kopar evde😬😬en kızdığım şeylerden biridir 😠
Uyuyan varsa televizyonu sesi kısılır, sessiz konuşulur, dikkat edilir bizde.
Sizde duyulmazmi? Bu senin sorunun aşmanız lazım bunları ama bak 2020 yani
Evet televizyon, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi ben uyurken kullanılmaz.
Maalesef duyulmaz. Özellikle annem yüksek sesle konuşur + Müge Anlı izler.
Tövbe , öyle şeyler tch , duymamış olayım... :''''D
Sadece babama saygı duyulur oda korkumuzdan ayrıca annemde gece asla uyanmamalı cin kaçmış gibi oluyor hızlı ve öfkeli😀😀😀😀
Genelde uyumuyorum. Ancak bazen işim günler ve gecelerce sürüyor. Bir kaç saatliğine dünya ile Bağlantı kopuyor evde çıt çıkarmaz kimse
Evde kuralları ben belirliyorum, ben uyurken duyulur..
Bazen yasıyorum, ikaz etsem bile tekrar devam ediliyor.🤦♀️
Sadece yüksek sesle konuşma oluyor. Diğerleri yok
Nerde babam uyandinmi tmmdir öküz sanki kendi yasiyo
Tüm aile hazır ola geçer. Uykusu bölünen kızlarının gazabına uğramak istemezler.
Kardeşimin sabah 9 da bilgisayarı açıp bağıra çağıra oyun oynaması hariç duyuluyor haliba
Ne saygı mı? Birde uyurken he? Hemde evdeyken? Yok canım daha neler...
Saka babında olur dicem ama yokya olmaz uyuyana saka yapılmaz
bir gün birine yazık olucak ama hadi hayırlısı
Sabıır.
Kalabalık olunca haliyle her kafadan bir ses çıkar ve uyku hayal olur😊
hayır duyulmaz ve bu beni çok sinir eder
Evet herkes birbirine saygi duyar
Maalesef. Uyuyanı geçtim ders çalışana yok.:(
Duyulmuyor her sabah uyandırılıyorum bıktım artık.
Yeğenler hariç saygı duyulur.
Duymuyolar çünkü insan değiller bıktımm
Hastaysa duyulur anca
Bizim evde asla uyuyan uyandirilmaz
Uyuyor diye yemek yemediğimiz oluyor onsuz
duyulmaz.
Uyuyan var ise gösteririröm
Duyulur ama acil bir şey varsa duyulmaz kaldırılır
Duyulur çünkü intikamın yakın olacağını bilir :D
Annem kiyamaz hiç uyandirmaz
Tabiki saygı vardır asla öyle seer olmaz bizde
Derin uyuduğum için sorun olmuyor
Kimsenin çıtı bile çıkmaz
Odada tekim sıkıntı olmuyor
Ben duyarım ama annem bana duymuyor 😔
Uyuyana bizde yılan bile dokunmaz
Annem uyanmadığımda hoparlörün sesini fulllüyöööö
Bana saygı duyuyorlar.
Asla saygı duyulmaz uyuduğun an başlanır sese
Arada evet
Duyulması gerekmektedir.
Evet duyulur k.. a... l
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar