Kadın sığınma evine nasıl giderim, nasıl bir ortam acaba?

Evli değil bekarım ailemle kalıyorum. İstanbul dayım. Üstelik üniversite mezunuyum işsizim 3 senedir. Çaresizim. Evde de fiziksel sôzel şiddete maruz kalıyorum babam ya da erkek kardeşim tarafından artık o kadar bıktım ki kimseyi görmek istemiyorum. Kendime güvenim kalmadı zaten yoktu da galiba. Zaten zor şartlarda okudum okumamı da istemiyorlardı ders çalışmam bile sorundu evde hala sorun kpss ye çalışayım diyorum yeni kitaplar almam lazım. Çalışacak ortam yok ses gürültü hep. Diğer odalar soğuk. Ders çalışsan da şu işi de yap şuna bak oturuyo bu zamana kadar çalıştın da ne oldu derler ben bilmiyorum ne yapacağımı
Kadın sığınma evine nasıl giderim, nasıl bir ortam acaba?
Cevapla