Kadınlar çok sevince anne gibi mi davranır?

Bununla alakalı bir yazı okudum. Kadınlar sizce çok sevdiklerinde anne gibi mi davranıyor? İçlerindeki annelik duyguları sevgiyle çıkıyor olabilir mi? Ne dersiniz?
Kadınlar çok sevince anne gibi mi davranır?
Kadınlar çok sevince anne gibi mi davranır?
Kadınlar çok sevince anne gibi mi davranır?
Cevapla