İlkkez yarın oynayacağım çok heyecanlıyım şişe çevirmece nasıl bir oyun bilenler yardımcı olabilir mi😊?








coookkk oynardik cokta severim eglenceli olur guzel bir arkadas ortaminda
Oyunun kuralları neler o kadar sordum kimse bisey demedi
Sonu hep salak saçma sebeple biterdi sırlar açığa falan çıkardı hiç sevmem
Netten araştırmasını yaptım bu görselleri buldum oyunun kuralları neler
Doğruluk mu cesaretlik mi diyorsun, doğruluksa soru soruyorsun cesaretse birşey yaptırıyorsun süresi var o sürede yapıcaksın yapmazsan veya cevaplamazsan ceza
Yaa ben her denileni yapamazsam ne olacak
Cevap
7Cevap
Duvar yalattirdigimi biliyorum ama genelde sonu tartışmalı biter 😂😂
Yuhhh duvar mı ben vazgeçtim 😂
Hic bilmiyorum yeni arkadaş cevrem oldu acemiyim birde😊
Okula giden herkes oynamistir
Gel oynayalım Betül
Cidden ben hiç oynamadım hicbir fikrim yok
@elagözlü034 git sen amele arkadaşlarınla oyna sorulara salca olmasan olmaz
Oynamıştık lisedeyken. :)
Nasıl bir oyun bu
Bir şişe alıp, çevresine bütün oynayacak kişileri topluyorsunuz. Şişeyi çeviriyorsunuz. Başını gösteren kişiye , arkasına denk gelen kişi soru soruyor.
İlk soru: Doğruluk mu cesaret mi
Vereceği cevaba göre soru üretip soruyorsun..
Hımm doğruluk sorusu hep itiraf soruları oluyor sanırım
Tabii ki
Cesaret soruları nasıl sorular oluyor peki
Uygulamalı. :)
Örnek ver desem nasıl uygulama
Mesela soru sıran kişi, şu kişiye tokat at dedi. Atmak zorundasın. :)
Yuhhh daha neler ciddimisin
Tabii. Riskli oyundur. Eğer cesaret denirse:)
Öp falan derseler dudaktan falan ben kabul edemem bunu utanırım valla🙈
Eh. O riske girmemek için hep doğruluk demen gerekli :)
Ya onlar cesaret derse kendi aralarinda beni birine öpturmeye kalkarsalar ben buna izin veremem 🤭🙈
Oyunu bırakma hakkın var. :)
Iyi o zaman baslarim sizin oyununuza der kapi capar cikarim ordan 😂
Cezayı yersin ama 😂😂😂
Ne gibi ceza verirler peki 😂
Hiç bilmiyorum
Peki sizin oyunlar hep masummuydu beni çok korkutun sen ya gitmesemmi yarın oraya😂
Korkulacak bişey yok. :)
Sen korkutun olmaz
Sen bilirsin :)
Ben gitmekten vazgeçtim kendimi öptürmek istemiyorum 😂
Hahah ciddi olamazsın 😅 güzel bir oyun
Gerçekten hic oynamadım bu oyun hakkinda hicbir fikrim yok
Anladım peki ya yapamazsam bebi neler bekliyor bilmek istiyorum😊
Arkadaş cevrem yeni insafsizmi değilmi bilmiyorum şansa kalmış
Gercekten öyle şans dileğine ihtiyacim var
evet nasıl geçti ilk şişe çevirmece oyunun? :D
İnanılmaz zevkli oluyor
Şişe tehlikeli. Şise tavsiye etmem
Evet
Nasıl bir oyun peki
Oynadik ama o şekilde degik
Hiç oynamadım.
Aynen bende oynamadım
Oynadık.
Nasıl bir oyun peki😊
Oynadıö6
Oynamadım
Hayır
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar