Bir erkeğin bana yürüyüp yürümediğini nasıl anlarım?

Ona göre mesafe koymak istiyorum insanlara. Genelde çevremde az kız oluyor kader mi bilmem okulda sınıfta çoğu erkek az kız var neyse erkekler ile konuşunca bazıları sanki çocuk bana yürüyor edasıni yansıtıyor. Birine şunla şunu bunu konuştuk diyince çocuk sana yürümüş diyip beni sinirlendiriyor... Bazı insanlar zaten her şeyi abartıyor sinir oluyorum. Eskiden de biri bana konuşunca başka biri yürüme kıza gibi şeyler diyordu... Ben anlamıyorum ben insanca konuşuyorum özel şeyler bile değil ders falan işte ama artık hiç rahat edemiyorum... Sanki daima insanlar yanlış anlıyor sanki daima flört ediyormuşum havası yaratıyorum gibi hissediyorum ilişkilerimi zedeliyor bu durum psikomu bozdu ne yapacağımı da bilmiyorum...
Bir erkeğin bana yürüyüp yürümediğini nasıl anlarım?
Cevapla