Ailem yok yalnızım sizce ne yapmalıyım?

2012 de boşandılar 16 yaşındaydım depresyona soktular kavga gürültü stres evden kaçtım yeri geldi geceleri okulda yattım yeri geldi camilerde yattım bazen parklarda yattım iyi kötü liseyi çalışarak filan bitirdim açıktan üniversite 2 deyim şu an çalışıyorum işyeri lojmanda kalıyorum bana sevgiyi aile olmayı çok gördüler 18 yaşındam sonra aramadilar artık bile benim günahım neydi şuanda mutlu mesutlar yeni cocuklariyla ya ben yalnızım bu hayatta yakında askere gideceğim ugurlayamaya kimse gelmeyecek yalnız gideceğim bazen geceleri ağlıyorum Allah'ım yardım et bende ileride mutlu olacakmiyim
Ailem yok yalnızım sizce ne yapmalıyım?
Cevapla