Ayaklarının koktuğunu ima etmek için mi, evimizin tozu çoraplarının altına yapışmasın diye mi, yoksa garez meselesi mi erkeklere kadın, kadınlara erkek terliği vermek? :)


Bizim ev sobalı öğrenci evindeyiz fakiriz haliyle ayaklar üşümesin diye veriyoruz gelene bazen yetmiyor tabi terlikte az fakiriz sonuçta 😂
Kıyamam. 2012 - 2017 arası ben de sizdendim.
Soruyu okurken ayak kokusu tırmaladı geçti burnumu😒
Bana terlik uzatan olsa giymem ki. Ben kendime ait olmadıktan sonda ayaknan ilgili şeyleri giymem.
Ayaklarının altındaki pislikler evimizden uzak dursun diye fkklflg
Cevap
6Cevap
Kibarlık göstergesi, nezaket kuralı gibi görüyoruz bunu. Ayakları usumesin misafirlerin dusunuo cok dusunceli yaratıklar gibi gorunmek istiyoruz =)
Ayakları üşümesin diye verilir.
Ama halısı kirlenmesin diye verenide gördüm 😅
Ayakları üşümesin diye verilir. ya da ayakkabıyla eve girmeye alışıksa onunla idare etsin diye. 😃
Bence misafir rahat hissetsin diye yani biz o sebeple yapıyoruz. Diğerlerini bilemem tabi.
Ağır kekosunuz abi.. bu soruyu sorabildiginize gore..
Ayaklari üşümesin diye
ayak kokusu halıya sinmesin terliği yıkamak daha kolay
Ayakları üşümesin diye heralde
Nezaketen.
Ayakları üşümesin diye veririm ben kışın ama😃
Bilmiyorum ben vermiyorum.
Terlik giymeyen misafiri hiç sevmem 😀
Rahat olsunlar diye tabiki
Biz terliği isteyene veririz sadece
Üşütüp cırcır olmasın diye..
Çocuklarına fırlatamasın diye herhalde 😀
Ayakları üşümesin diye
Saçma adetlerden biri.
Eskide kalmadı mı o gelenek
Ayakları üşümesin diye tabiki 😂
Ayakları üşümesin
adettendir derler
rahat etsin diye
Ayak üşümesin diye
Yerler çeker diye
adettendir
Hic sevmem terligi
Üşümesin diye
Biz vermiyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar