18-19 yaşında ki ler yetişkin mi ergen mi?

bence yetişkin çünkü internette yetişkin tanımına daha çok uyuyor
18-19 yaşında ki ler yetişkin mi ergen mi?
ergenlik dönemi görüldüğü üzere erkekler de bile 16 yaşa kadar sayılıyor, kızlarda ise 14
denilene göre erkekler 16, kızlar 14 yaşında gelişme yi bitiriyor, 18 de zaten 14 ve 16 dan baya daha büyük
denilene göre erkekler 16, kızlar 14 yaşında gelişme yi bitiriyor, 18 de zaten 14 ve 16 dan baya daha büyük
çocuk bölümü zaten değil ama yine de bunu da göstereyim
18-19 yaşında ki ler yetişkin mi ergen mi?
yani kızlarda 11 yaş altı ortalama olarak , erkekler de ise 13 yaş altı çocuk kategorisine giriyor tıp ta ama bu tabiki kanunlar da 17 yaş ve altı çocuk! bence kanunlar haklı 17 ve altı çocuktur, 18 ve üstü yetişkindir ama tıpa göre 15 yaşında ki kız ve 17 yaşında ki erkek yetişkindir
18-19 yetişkindir
18-19 ergendir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
bence de A şıkkı
Güncellemeler
+1 yıl
18 belki ergendir ama 19 ergen değil internette anne bebek sitelerinde 17 yi bazen 18 i veriyor 19 zaten yetişkinligin de bir sene ilerisi yani 18 in
Güncellemeler
+1 yıl
ergenlik 17 de biter wikipedia da öyle yazıyor
18-19 yaşında ki ler yetişkin mi ergen mi?
Cevapla