Arastirmalara göre son zamanlarda artis saglanmis. ne diyosunuz bu ise millet. öyle bisey var mı sizcede Şu an 😄


Kizlarin ihtiyaci yok, mast bile yapmiyorlarmis, hayati boyunca p or no bile izlemeyenler var. Bazilari yumurtlama doneminde falan biseyler oluyo en fazla o kadar. Dolayisiyla bizim kadar hayatlari zorlu geçmiyor o konuda
Erkeklerde kalıyor ondan üni gençler arasında %60 işsizlik var
Belki vardır. Kaderlerindeki hayırlı kişi bazımızın karşısına çıkarsa o sayı azabilir
Kızlar evde kalmaz
İstemeyip evlenmezler o kadar.
Erkekler evde kalır
Ben evdemi kalcam simdi 😄
Evet
Hic tanimiyon beni
He..
O yüzden onu sadece kendi görüsün olarak diyebilirsin
Okiğğ
Iste buuu
Cevap
2Cevap
Evlenilecek adam olmadığı için artmış olabilir.
kızlar evde kalmaz erkekler kalır
kalsınlar hakediyorlar
var tabi surekli KS de soru soruyolar
Reis burdaki soru soran eski sevgilim tarzi gibi kizlar özellikle daha fazla kalma. oranina sahipler
yoo direk ben ozguvensizim sevilmek istiyorum diye soru soran kizlarda var
Olabilir ilginc gercekten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar