Borç verdiğim kişi borcunu ödemiyor. Bu arkadaşa ne denir daha?

Bu arkadaşa ne denir daha? Dördüncü oldu bu, aynı şeyi yapıyor. Ben iyiliğini düşünüp gönderiyorum, o beni bekletip duruyor. Sinirlerim bozuldu gerçekten. Verdiğim para da 100 lira. Onun için küçük bir miktar ama bana lazım şimdi. Ne yapmam gerek?
Borç verdiğim kişi borcunu ödemiyor. Bu arkadaşa ne denir daha?
Borç verdiğim kişi borcunu ödemiyor. Bu arkadaşa ne denir daha?
Cevapla