Arabada sigara içme yasağı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben sigaranın tamamen kalkmasını istiyorum ama üzücü geldi biraz dünyanın parasını verip sigara keyfi yapamıyorsunuz :(

Devlet bence biraz para yemeye çalışıyor gibi geldi bu işten ne düşünüyorsunuz? Sigaraya baya yükleniliyor bu ara. Bağımlılık kötü
Arabada sigara içme yasağı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Arabada sigara içme yasağı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla