Sınıfta regl oldu diye öğretmenin ‘kirli’ deyip kovduğu Kenyalı öğrenci intihar etti! Regl olmak neden bu kadar kötü görülüyor?

Regl olan kızdan tiksinirler,"kirli" derler ama taciz ve tecavüz etmeyi de bilirler. Regl den iğrendikleri kadar taciz ve tecavüzden de keşke iğrenseler.

Kenya’da, başkent Nairobi’nin batısındaki Kabiangek’te, sınıfta regl olduğu için öğretmeni tarafından ‘kirli’ diye tanımlanan, arkadaşları önünde utandırılan ve kovulan 14 yaşındaki kız çocuğu intihar etti.

Guardian’daki habere göre adı açıklanmayan kızın annesi, “Kızım hayatında ilk kez regl olmuş sınıfta. Daha önce böyle bir deneyimi olmadığı için yanında kadın bağı yoktu. Elbiseleri leke olmuş. Öğretmeni de ona kirli olduğunu söylemiş, alay etmiş ve sınıftan kovmuş” dedi.

Neden alay edilir ki? Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Meslekten men edilmeli kesinlikle bu öğretmen!
Sınıfta regl oldu diye öğretmenin ‘kirli’ deyip kovduğu Kenyalı öğrenci intihar etti! Regl olmak neden bu kadar kötü görülüyor?
Sınıfta regl oldu diye öğretmenin ‘kirli’ deyip kovduğu Kenyalı öğrenci intihar etti! Regl olmak neden bu kadar kötü görülüyor?
Cevapla