Memleketimle dalga geçiyorlar, ne yapmalıyım?

Dershaneye gidiyorum ben ve dershanede birkac kisiyle iyi anlasmaya basladim. Isvicre dogumluyum ben ve bu konu ortaya ciktiginda iste ögretmenler ögrenciler spru sormaya basladi hele ki su bir erkek ögrenci. Sonra baska bir derste yozgatli oldugumu söylemistim ve ayni cocuk o kadar sasirdi ki “ne? Sen yozgatlı mısın?” falan dedi bende evet dedim cünkü yanlis olan ne onu anlamadim. Cocuk yozgatlilari hic sevmiyomus ve yozgatli oldugumu ögrendigi günden sonra benimle dalga gecmeye basladi. Ilk basta bende gülüyodum ama sonra cidden bokunu cikartmaya basladi ve artik sadece o yozgatlisin demiyodu yanindaki arkadasi da (ki ilk basta cok iyi anlasioyduk). Dalga gecmeye basladi. Sonra baska bir kiz ve artik bunu derste de söylüyorlardive gercekten üzülüyodum artik. Yeter komik degil gibi seyler de söylüyodum ki onlar ne taman gülmeye baslasalar ben gülmüyodum ve bunu büyük bir ihtimalle görüyorlardi. Ve bugün yine ayni seyler yozgatlisin yozgatli gibi laflar ve artik dayanamadim eve giderken sinirden aglamaya basladim. Sonucta ben o dershaneye bir seyler ögrenmek icin gidiryorum dalga gecilmek icin degil. En kötüsü de eve geldigimde annem agladigimi fark etti. Noldu dershanede bir sey mi dediler diye sordu ama hicbi sey diyemedim yok anne nolcak gözüme bir sey kacti kasimaya basladim demeye basladim. Lütfen yardim edin cünkü gercekten ne yapicagimi bilmiyorum artik.
Memleketimle dalga geçiyorlar, ne yapmalıyım?
Cevapla