Çok arkadaşın olmasını mı yoksa az dostun olmasını mı istersin?

Hangisini tercih edersiniz?
Çok arkadaşın olmasını mı yoksa az dostun olmasını mı istersin?
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğunlukla "azı yarar, çoğu zarar" tarafındayız demek ki.
Çok arkadaşın olmasını mı yoksa az dostun olmasını mı istersin?
Cevapla