Sevgi basitti, karmaşık olan bizdik demiş Kahlo sizce de öyle mi?

Özellikle günümüzdeki sevgi sınırlarını, içeriğini düşününce ne kadar yozlaşmış ve anlam zedelenmesine uğramış olduğunu görüyoruz, yani sevgiyi biz karmaşık hale getiyoruz tıpkı dünya gibi.
Sevgi basitti, karmaşık olan bizdik demiş Kahlo sizce de öyle mi?
Cevapla