Affetmek Tanrı'ya mahsus diye kimseyi affetmedim, affetmiyorum, affetmeyeceğim umarım bazılarını Tanrı da affetmez :))


Affedip etmemek hakkınızı helal edip etmemek iradesi tabii ki sizin elimizde, o halde bu durumda ne diyoruz? Herkesin ateşi kendine!
Ne affedeceğim be sen hatayı kusuru yap yap yap Ondan sonra Beni Affet oldu canım başka derdi
Cevap
7Cevap
tek bir kişi var eger bir adım atarsa onu affedecegim
Cevriye gene yargi dagitıyor
Qrall😎
Ben Tanrıyı afettmeyeceğim
seni s*kleyeceğini sanmıyorum
O da benim çok skimde değil zaten
O s*ki de sana Tanrı bahşetmişti :))
Ahh tanrım ne kadar nankör kulların..
Olsaydı belki teşekkür ederdim bana verdiği s*k için^^
Dilim söylesede kalbim söylemiyor..
Af dileyen mi var affedelim.
Asla
ben de affetmicem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar