İstanbulkart cinsiyeti nasıl değiştirilir?

Bugün toplu taşımada, yani otobüse binerken, akbilimi bastıktan sonra şoför "kartınıza baka bilir miyim?" dedi. Yenice çantama koymuştum ki, çıkartıp verdim. "Ne oldu? Neden sordunuz?" dedim, karta bakıyordu, yine sordum "Birşey mi oldu? Neden sordunuz?" dedim. "Erkek olarak gözüküyor, o yüzden bakmak istedim" dedi. Hatta bana ekranda gösterdi, "bakın E yazıyor" dedi. "Neden öyle gözüküyor, bilemiyorum dedim" şaşırdım kaldım, artı rezil oldum diye düşünüyorum. Kendimi kötü hissediyorum.
Nasıl düzeltiliyor? Neden acaba öyle gözüküyor? Acaba herzaman mı öyle gözüküyor yoksa sistem hatası mi? Bilen varsa yaza bilir mi, rica etsem.
Güncellemeler
+1 yıl
İnternette böyle bir yazıya ulaştım.

Öğrenci, öğretmen, PTT, Harcırah, EHS Jandarma, EHS Merkez Komutanlığı, EHS Sahil Güvenlik Komutanlığı, 65 Yaş Üstü Ücretsiz, 60 Yaş İndirimli, Engelli, EHS Polis, Engelli Refakatli, Gazi Ailesi, Sarı Basın, Zabıta personel, Şehit Ailesi, Vazife Malulü Ailesi, Vazife Malulü, Şehit Eşi ve EHS zabıta İstanbulkart sahiplerinin kartlarının yılda bir kere güncellenmesi gerekmektedir.

Bense güncellemedim. Umarım bundan dolayı olmuştur.
İstanbulkart cinsiyeti nasıl değiştirilir?
Cevapla