Türkiye'nin nüfusu 10 milyon olsaydı nasıl olurdu?

Oksijen sebiyesi artardı, nüfusa oranla gereksiz insanlar olmazdı, işsizlik olmazdı, yiyecek kıtlığı olmazdı, en önemlisi yeşil alan daha fazla olurdu. Tabi bunlar ülkede olan insanlarla da ilişkili şimdiki gibi yan gelip yatarsak 2 milyon bile olsak karnımız doymaz. Üretmezsek çalışmazsak. Tıpkı sudanlılar gibi varlık içinde yokluk çekeriz. Zaten o yola girdik. Tarım ve hayvancılık bitti eskiden en yoksulumuz bile karbını doyururdu en azından. şu an orta halli aileler bile zor karnını doyuruyor. Ülkem için çok üzülüyorum.
Türkiye'nin nüfusu 10 milyon olsaydı nasıl olurdu?
Cevapla