Kardeşim hakkında niye böyle oldu? kendimi kötü hissediyorum?

Ben 30 yaşındayım ve 1 yıldır evliyim. Bir erkek kardeşim var 21 yaşında, üniversitede okuyor o da yurtdışındaydı bayağı 8-9 aydır görüşmemiştik. Bugün yanıma geldi havaalanında karşıladım uzun uzun sarıldık ama sarılırken p. en. isinin sertleştigini hissettim ve benim de için bir tuhaf oldu ama şimdi çok kötü iğrenç hissediyorum kendimi. Neden böyle oldu?
Kardeşim hakkında niye böyle oldu? kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla