Sevmediğin bir insan yüzünden o düğünden vaz geçermisin?


Asla tam tersi giyinir süslenir nispet yapa yapa karşısında oynarım kudursuunnnn çattlasınnnn😂
Düğün sahibiyle yakınsam giderim, o insanı görmezden gelirim
Teşekkür ederim
Düğünler zaten hep öyle değil mi😊
Teşekkürler😊
Düğünün kimin düğünü olduğu önemli
Cevap
36Cevap
Sevdiğim bir insanın düğününe gidiyorsam asla vazgeçiremez. Geçen hafta iş yerinde genç iki arkadaşımız evlendi. İş yerinde küs olduğum arkadaşta gidiyor tabiki. Düğünde karşılaştık selamlasmadik aynı masaya oturduk konuşmadık bile. Ben sonuçta evlenen çift için oradayım küçük sinekler olsa bile farketmez.
Soru tam da bana uygun olmuş.
Düğün sahipleri çok yakınım değilse gitmemeyi tercih ederim.
Beni ne bağlar ki? Sonuçta herkese açık bir organizasyon. Yüzüne bakmam olur biter. Gitmekten vazgeçmek ciddiye almak demektir
Sevmediğim insan varsa onunla konuşmam gerektiği anlamına gelmez. Ama canımı sikarsa orda bende onun canını yakarım.
Birilerin hatrı için gidiyorsam, o sevmediğim Kişi buna engel olamaz.
Hayır vazgeçilmez, düğüne giderim, onu görmemiş gibi yaparım 😛
Takılmam öyle şeye ama düğünlere gitmeyi pek sevmem🙂
düğünleri hiç sevmem zaten. bütün sevdiklerim ols abile gitme taraftarı değilim.
Düğün sahibinin hatırına tüm gereksiz insanları yok sayar ve o düğüne giderim.
o yokmuş gibi davranmak zor değil. görmem bakmam hiç umursamam bile. o günün keyfine bakarım.
Düğünleri sevmem zaten bu da müthiş bir bahane olur kendi adıma
Sadece sevdiğim bir insan evleniyorsa düğüne giderim
Sevmediğim insanlarla dolu düğünler :D mecburen gidiyoz
İnadına giderim halay çeker oynarım onun gitmesini sağlarım 😜😜
hayır..
ben düğün sahibi için giderim ve o kişiyle de muhatap olmam..
Yooo sonucta 3-5 kişi ile gidilen bir yemek değil pist herkese yeter :)
Hayır ayrı takılırım. Kaldı ki hayatımızı bir çok safhasında bu tiplerden var
Ben toplasan 5 düğüne anca gitmişimdir
öyle olsa akrabaların düğününe gitmem hahaha.
Daha cok oynamama sebep olur 💃💃💃
inadına mı 🙂
Görünce sinirlendiğim biriyse düğüne gitmem.
Düğünlere zaten gitmem :)
allahtan düğün sevmiyoruz
Sevmediğim insanla aynı ortamda bulunmam.
Düğünleri hiç sevmem.
Evet.
Görmek istemiyorsam görmem, sorun yok.
Asla vazgeçemem inadına gidip göz önünde olurum.
Gidince iki göbekten fazladan atarım 😅
Arkadaşımı ne kadar sevdiğime kalmış
Asla hiçbir düğüne gitmem
Profesyonel event hariç
yooo neden vazgeçeyim aksine dikine dikine giderim
Giderim tabi eğlenirim de oynarım da :)
Hayır.
Hayır vazgecırmez
neden vazgeçeyim
Tadı olmaz gitmem geldi başıma küsüm 😁
Hayır, vazgeçirmez..
ahyır saçmalık olur
Evet olabilir
ay evet
Geçirir
Olabilir
Evet gitmem
Vazgeçmem o gelmesin
Hemen hemen
Görümce filansa ayrı
Hayır
vazgeçirmez
hayır , o gelmesin
hic dugune gitmem ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar