Mesela çok andaval bir sevgiliye sahip olması yahut çok salak bir insanı sevgili olarak seçmesi.


Yalan yanliş seylerle agzimi aramasi
Sevmediğim kişilerle yakin olmasi
Boş konusmasi
Ota poha alamasi
Merhametsiz olusu
Merhamet günümüzde sık kullanılmamalı bence
@üyemiyimne kullanmasın hissettirsin yeter
Dram yapsında naparsa yapsın tarzı yani
@üyemiyimne merhamet dram mi demek 🙄
Sana merhametsiz diyorum sen hissettirsin diyorsun acaba nasıl hem merhametsiz olup hem hissettirebilir
@üyemiyimne ben hissederim yahu alla alla
İşte sorumda o nasıl?
Olmayan bişeyi nasıl hissedersin?
@üyemiyimne hissetmezsem soguyorum zaten 😄
Merhametsizlikten mi? bu seni güçlü ve sağlam kararlar vermeni sağlayabilir mesela dilenciler merhamet sömürgecileridir.
Benim ile iliskisindeki durumu benim icin onemlidir.
Kolay kolay soğumam dinlemeyen yargısız infaz yapan arkadaşdan anında soğurum.
Yalan konuşması ya da arkamdan konuşması
Cevap
30Cevap
Benim için kız erkek cinsiyet farketmez karakter çok önemli başkasına bile yapsa yanlisi benim için o insan biter ve bana yapılan hatayı kolay kolay affetmem ama bunların yanı sıra kişisel bakım çok önemli ve koku yakın bir arkadaşımdan adeta beni derin dondurucuya koymuş gibi soğutan bir etkendir kendisi kötü kokmamalisin
Siyasi Görüşü.
Vatanını sevmeyen beni nasıl sevsin dimi ama..
Baska fikirlerine siyasi goruslerine dusuncelerine yasam tarzina saygisi olmamasi herseyi elestirmesi tek dogruyu kendisinin dusundugunu yaptigini savunmasi
Sevgilim olmadığı için kafam rahat. Yine de bana karşı gelmesi, fikirlerime devamlı muhalefet olması, ihanet etmesi ve temizlik hastası olması yolumu ayırmamın sebebi olurdu. Kıskanç olmasından rahatsız olmazdım.
Hep kendini öven insandan sinir densiz densiz konusup asap bozarlar mesala gecen gün mahallemden biri bana bu dedi eskiden cok cirkindin esin öldü cok güzel oldun buz gibi sogudum o zamanda bendum simdide benim
çok doğru
şeyde olabilir
sen onun yakın arkadaşısındır ama o 2 günlük sevgilisi için sana yazmaz bile sadece acı durumlarını anlatıp dert ortağı olmanı ister ya da dur dur sadece işi düşünce yazanlara ne demelisin
Beni kıskandığını görürsem öyle bir soğurum ki güneş kı*ıma girse bile geri ısınamam
o neydi gız
Lüzumsuz konuşması başkasına karşı benim hakkında sonra gizliden çekememezlik yapması bunun üstüne bende huzursuz olup daha çok huzursuz ortam oluşturması gösteriş merakı soğutur
Soğumama gerek kalmaz hep mesafeliyidir. Ama yanımda dedikodu ve birilerini aşağılama yapılmasına tahammül edemem.
Yakın bir arkadaşım ise zaten yol katetmisizdir ve kolay kolay sogumam gibime geliyor.. en azından bir anda
Arkamdan dedikodu falan yaptığını öğrenirsem soğurum.
Ya da fedöcüyse xd
Benim nefret ettiğim biriyle konuşması bile yeter..
Onun yakın arkadaş olduğuna emin miyiz? 😂 Yakın arkadaşlığın böyle şeylerden etkilenmiyor olması gerekiyor bence.
Ben 8 yıllık en yakın derdim bir gün masadan kalkıp gitti hesabı ödememek için yüz takla attı o gün karakter noksani olduğunu anladım ve bitti olabiliyor :D
@nsnsnsnsna123 Hayır buradaki arkadaşın yakın arkadaşından soğuma sebebi saçma değil mi sence? Yakın arkadaş olsa böyle saçma bir sebepten sogumaz.
Soylediklerimi dinlememesi kafasina gore hareket etmesi ve bir konu hakkinda boku cikana kadar konusarak seni baymasi
Yapmacık hareketler, bencillik, samimiyetsiz davranışlar beni soğutur. Herkes kendi olsun. Keyifli geceler.
En sık sebepler vefasızlık, bencillik çıkarcılık ve küstahlıktır.
Aslında yakın arkadaş sayısı çok azdır.
para muhabbeti yapması yardım ediyırmus ayağı yapıp hep sömürmesi çıkarcı tavırları
Tercihleri beni ilgilendirmez ancak O'na ihtiyacım varken yanımda yoksa, Bye 🙋
Bir bütün olarak;
Senin sandığın biri gibi olmaması
yeni biriyle tanıstimi arkadaşını satan birinden direkt soğurum
Yalan söylemesi ve yapmacık bir şekilde konuşma oldumu biter benim için.
Başkalarıyla özellikle sevmediğim insanlarla samimileşmesi
Ego yapmaya başladıysa
Hayatında olan insanı aldatiyors
Sohbetin ortasında başka şeylerle ilgilenmesi + yalan söylemeye meyilli olması
manitama hallenmesi, ilgilenmesi, elimden alması
dedikodumu yapması
güvensiz olacak kadar aşağılık olduğunu anlarsam, soğurum.
Aptallığa asla tahammülüm yok.. saçmaladığında anında soğur ve uzaklaşırım.
@Merakedenbirisi1998 sevgili değil konu arkadaş yalnız... soruyu bir oku da sonra saldır
Bu arkadaş geçerli bir konu sadece sevgili için konuşmadım ben 😊😊
@Merakedenbirisi1998 sevgili falan diye saldırmışsın da sabah sabah.. kusura bakma da saçmalayan, sürekli hatalar yapan bir arkadaşa tahammül edemem. Ben yaparsam o da uzaklaşsın sorun yok
İşte önce bir saçmala en sevdiğin arkadaşın bir bıraksın onun can sıkıntısını bir yaşa zaten ondan sonra akıllanır zaten insan merak etme
@Merakedenbirisi1998 yaşamadığımı nerden biliyorsun
İllaki yaşamışsındır bilmiyorum ama kesin bişey bu herkes hayatında belli başlı aptallıklar yapar 😏
Kendini üstün görmesi prim yapicam diye ortam dakileri ezmesi falan bence gayet geçerli nedenler :)
Samimiyetsiz, meraklı insanlar, her şeye alınan tipler
Fotodaki kız yanımda burnunu karıştırsa yine soğumam
yalan söylemesi , sık sık aramaması, itici davranışları
Boşboğazlığı, her şeyimi öğrenmeye çalışması uzaklaşmam için yeterli sebepler
Beceriksiz olmasi temiz olmamasi ve dogrubkararlar verememesi
bir erkek için benimle kavgada bulunup kıskanması
Hiç sebepsiz ya da sebebini bahsetmediği nedenlerden dolayı uzaklaşması, tavır alması.
Dedikodu arkadan iş cevirme bütün işi ya da hesabı sana kitlemesi trip atması gibi şeyler
Hainlik yapması haricinde düşüncesizce işleri ve sözleri
Beni kullandigini falanfark edersem benim icin bitmiştir. Kolay sogumam cunku.
Bazen bir sebep olmuyor konuşmamak görüşmemek zaman falan işte ama yakın arkadaşımdan soğumam
Salakca tripler atıp ınsanlar hakkında ön yargıda bulunması
Kendisi bir şeyden yararlanırken seni bu işe dahil etmiyor aksine ya boşver sen zaten böyle işlerle uğraşmazsın sevmezsin diye sana söylemedim aklıma gelmedi gerek yok bence gibi tabirlerle seni soyutlaması bir işten.
Fazlasıyla salak olunması, patavatsız, görgüsüzce davranma
"Yüz verirsen astarını isterler"
Onun için herkesle mesafeni koruyacaksın
Saygısızlığı samimilik olarak bahane ediyorlar, üstünden yükselmeye çalışıyorlar.
Bu devirde dostluk da kalmadı.
Hep çıkar ilişkisi...
Verdiğim değeri vermemesi, satması, arkamdan konuşup iş çevirmesi, benimle konuşan erkeği ayartmaya çalışması
Yere tükürmesi ya da cinsel organını kaşıması dokunması
Bilmişlik yapması, birşey anlatırken delik dondan çıkar gibi lafımı kesmesi
Siyasi görüşü sigara içmemesi keko gibi konuşmaması...
şey mesela senin tanıştırdığın biri ile mükemmel yakın olup seni satması çok itici ıy
Hep aynı kelimeleri tekrarlaması. Beyni sulanmış heralde
Fazla alıngan olması, kıskanması, kendi hatasını görmezden gelip sen aynisini yapınca üzerine gitmesi
Yeni kişilerle tanışınca seni onların yanında espiriyle karışık (!) yerin dibine sokan insandan koşarak uzaklaşılmalı
Başkaların yanında sana salak muamelesi yapması karaktersiz or*spu kdkdkdkdkdkdkd
Yalan söylemedi. İçi buz kesiyor insanın
yalan söylemedi diyorsun ama
şaka şaka 😂
Cimri bir arkadas beni hemen sogutur...
ilk önce her şey iyi gider ama bir süre sonra seni kıskanır senin arkandan iş çevirir veya sana yapmacık hareketler yapar
kısacası düşmanın olur
Yalan söylerse bnim icin biter
Küçük bir kazık yeter de artar bebek
Pis kokması titiz olmaması
Karaktersiz olması yeterli soğumam için
Beklemedigim ve ummadigim birsey yapar sa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar