Sesli Yorum : https://vocaroo.com/i/s1kMjyarf87E
Kızlarda erkek kardeşlerinin filan varsa ilginç anısı onu anlatabilir.


Bana göre yaşı geçkin (ortaokul çağı) birinin sünnetine gitmiştik. Evleri iki katlı, köy düğünüydü. Yukarı kattan aşağı inerken birden ışıklar kesilince o hengamede ayaklarım yere değmeden iniverdim 🤭
Aklımda kalan tek sünnet düğünü olarak hafızama kazınmış oldu.
geçmiş olsun 😂
İki kardeşimin sünnetinde annem babam kardeşlerim o alevlerin arasından tüm ailecek salona giriş yapmış ve beni unutmuşlardı. Bütün gece surat astım ve şu an hatırladım yine sinirlendim affetmiyorum affetmiycem fkflg
senin çok tatlı anıların var ya 😂
yazıyosun arada sorulara takip ediyorum
Ben sünnet olucağım saat arkadaşlarla top oynuyordum annem babam bu çocuk nerede diye arıyorlardı.
rica ederim
Ben 6 yaşında oldum sünneti o zamanlar küçücük pipim vardı hepsini kestiler sanıp ağladıydım
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
adam baya usturayı bilemiştim gözümün önünde
korku filmi gibi mübarek 😂
Cevap
11Cevap
Benim kardesim sunnetini evde oldu babamin arkadasi yapmisti cok uzulmustm hatta dayanamayip aglamstim normalde sunnetten sonra kipirdamamasi gerekir bizimki kalkti top oynadi hatta bizimle disari cikti ustunde de kiz kardesimin pembe elbisesi vardi onunu tutarak yuruyor falan millet kiz zannederdi ee adamin kirpikler falan uzun kiz guzeli gibi😂😂😂
kız ben 1 gün ağladım sırf ya çocuğua helal olsun
ayrıca o tutma hareketi efsanedir 😂
Abi o sıralar 3 yaşındaydım kuzenim (abim) 5 yaşlarında idi. Abimin yanına oturttular beni, sünnetçi amca gelince yavrum senin burada ne işin var diye kızmıştı:)) Hatta anı anımsayacak bir hatıra fotoğrafımız bile var.
:) çok tatlı bir anı
polikinlikde oldum amcamın oğlu abim bağırınca açın kapıyı 0ç doktor bırakın diye bağırdım babamı amcamı ıssırdım amcamın oğlu 1 ayda iyileşti ben 1 hafta onu boşverde sen hayırdır acılarımızı depreştiriyon
drakula gibi ısırmışın milleti 😂
aynen
Sünnetlere dair tek hatırladığım şey abimin sünnettinde beğenmediğim leblebileri dans eden kalabalığa atıyor oluşumdu.
ahahahh 😂
toplu sünnet görmüştüm. kazık kadar birinin sünnet olduğunu sonra sünnetçinin üstüne atlayanı
çok küçüktüm hala gözümün önünde o sahneler :)
hiç o kadar büyük birini görmedim 😂
Bunu açıktan yazmayım amcam sürekli "baltalık" diye dalga geçtiğinden baltayla kesecek sanıp sünnetçinin balta falan getirmediğini görünce sevinmiştim sonrası işte biraz kötü 😂
Bitikti benimkisi iki hafta hatta yirmi gun iyilesmemisti ve resmen buyuk bir izdirabdi
Yok enteresan bir olay yaşamadım 😂
Olmadı
Ben bebekken yapmışlar 😃
Kendi sünnet düğünümde pilavüstü yiyememiştim. 😂
Ben hastanede olmuştum düğünüm filan yapılmadı
4 yaşındaydık erenin pipisi şişti sanmıştın😂
Hayır nasıl olmali başka
Hayir yok
Ben kaçmıştım 😂😂😂
Olmadı
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar