EN YAKIN KIZ ARKADAŞIM SEVGİLİSİ İSTEMİYOR DİYE BENİMLE GÖRÜŞMEYİ KESTİ, NEDEN?

Kız arkadaşımla 7 yıldır tanışıyoruz ve en yakın arkadaşıydım, kendisini çok iyi tanıyordum, her şeyimizi biliyorduk, birbirimizin gözlerinden bile anlıyorduk, sevgiliye pek ilgisi olmayan hatta futbol ile ilgilenen tiplerdik, sadece 3 tane sevgilisi olmuştu, benim de 2 sonra benimle 1.5 yıldır ilişkiyi kesmek zorunda kalmıştı ve yeni sevgilisi olduğunu öğrendim buna çok şaşırdım çünkü; diğerleri gibi değil kanka ciddiyiz demişti bana. Öyle bir dediki çok kıskanmıştım.. Sonra sevgilisini göstereceğini benimle tanıştıracağını söylemişti ama daha tanıştırmaya kalmadan birbirimiz ile görüşmemizi sevgilisinin de istemediğini söylemiş, ve o bir sürü anılarım olan en yakın dostum benimle iletişimini kesmesine hayatına bakacağına dair WhatsApp'tan mesaj atmıştı.. Neden böyle oldu? Bu erkekler bu kadar vicdansızlar mı? İler de evlenseler dahi arkadaş olmamız yanlış bir şey değil.. neden böyle oluyor?
EN YAKIN KIZ ARKADAŞIM SEVGİLİSİ İSTEMİYOR DİYE BENİMLE GÖRÜŞMEYİ KESTİ, NEDEN?
Cevapla