Bazı kişiler düğün fotografının salonda olması gerektiğini söylerken. Bazı kişilerde yatak odasına asılmasının doğru olduğunu söylüyor sizce hangisi doğru?
Salona
Yatak odasına
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hiçbirine. Düğün fotoğraflarının duvarlara asılması tamamen kıroluktur. Çerçevede olur ve ya albümde.
salona koyacaksan vitrinde olsun duvara asma yatak odasında olursa asılabilir
evin girişine asınız. gelenleri selamlar gibi olsun :)
tam ucuna
Cevap
17Cevap
Salonda idi yatak odasına aldık, bu iki odadan başka oturma odası olamaz mı mesela🤔
Albümde olur asılmasına gerek yok
Size birşey sorabilir miyim
Beni eklermisiniz lutfen
Bizimki yatak odasında
Bence düğün fotoğrafı asılmamalı.
Empire state’in tepesine as yakışır.
Banyoya.
Çok kötü duruyor duvarda asmamak daha iyi
Düğün fotoğrafı çektirmemeli
Asmamalı. Salon zaten tam bir facia:)
Albüm olarak saklanması daha mantıklı
Bayadir desin cikmiyor nasilsin
Buralardamisin
nereye asmak istiyorsan oraya as bnce
Tuvaletin kapısına
Mahzene
Yatak. odasina
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar