Anneme Aşırı Bağımlıyım Ne Yapmalıyım?

Öncelikle Dalga geçecek Arkadaşlar rica ediyorum uzaklaşsın. Ben 20 Yaşında bir gencim universite okuyorum okulum bitiyor bitince haliyle askere gideceğim fakat büyük bir korkum var.. Çocukluğumda annemle babam ayrıldı bu yaşıma kadar annemle büyüdüm onsuz kalamadım oda bana çok düşkün, arkadaşlarımla bile dışarı dogru duzgun çıkmadım annemi bırakmamak için. Gündüz çalıştığı için sadece hep akşamlari onunlayim. Onu gündüzleri bile çok özlüyorum biran önce gelsin istiyorum eskiden bukadar değildi fakat anneannemi kaybettikten sonra psikolojimi bozmaya başladım gündüzleri hiçbirşeyden tat alamıyorum sebepsiz yere özlediğim için durduk yere ağlıyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum kişiliğime gelince asla ezik bir insan olmadım kendi işlerimi kendim yaptım gölge bir tip değilim kizarkadaşlarim oldu sporcuyum başarılı bir insanım vs. fakat anne deyince akan sular duruyor. Askerlikte geliyor ne yapmalıyım bilemiyorum çok zor durumdayım askere gidersem annemi çok özlerim dayanamam elime silah verirlerse kendime bile zarar verecegimden korkuyorum inanın çünkü annem benim hayatımın merkezinde bile değil hayatımın ta kendisi çünkü ondan başka ailem ve kimsem yok. Ne yapmalıyım aynı durumda olanlar var mı psikoloğa gitmeyede çekiniyorum.. Önerilerinizi bekliyorum.
Anneme Aşırı Bağımlıyım Ne Yapmalıyım?
Cevapla