Kendim mi olmalıyım, ailemin ve toplumun olmamı istediği kişi mi olmalıyım?

Üniversite sınavına hazırlanan bir öğrenciyim. Kız bedenindeyim ve bundan iğreniyorum. Geçen sene açık liseye geçtim. Evde olayım ve daha az insan beni görsün diye. Ve mezuna kaldım. Bu sene hedefim için dersaneye gitmem gerekti. MAALESEF. İnsanlar soğuk bakışlarım ve erkeksi tarzımdan dolayı olacak hep benden uzak duruyorlar. Bir buçuk iki sene önce ağır psikolojik hastalıklar geçirmiştim. Hala etkisindeyim. Dersaneden eve geldiğimde çantamı odamın bir kenarına fırlatıp istemsiz olarak kah o gün kah geçmişte yaşadıklarımı düşünüyorum. Kendimden iğreniyorum ölmek istiyorum ama intihar edemeyecek kadar sarsılmaz bir inancım var. Ve bende.. çaresiz bir zavallı gibi kendimi kesiyorum. Ölmeyecek kadar kanatıyorum. Herkes benden nefret ediyor buna eminim. Sadece ait olduğu bedende yaşayan ve az da olsa değer verilen biri olmak isterdim. Kendim olunca dışlanıyorum , onların istedikleri gibi olunca kendimden midem bulanıyor. Bedenin kız ama aslında "değilsin". Ve eğer trans bir erkek olursam ailem beni asla kabul etmez. Ben ne yapmalıyım?
Kendim mi olmalıyım, ailemin ve toplumun olmamı istediği kişi mi olmalıyım?
Cevapla