marketde ufaklığı çirkin tatlı kız diyerek sevdi bir ablamız;
eve kadar bana çirkin dedi diye ağladı; nihayet uyudu :))
eve kadar bana çirkin dedi diye ağladı; nihayet uyudu :))
bu aslında nazar cıkarmak adına masallah gozu gıbı bısey.. ama bunda bızımde sucumuz var cocuga guzel olmalısın dıye verdıgımız algı:)
bende kucukoglum cokkızıdırnca gıcık olsun dıye soyluyorum.. dudagını buzup kaslarını catması cok hosuma gıdıyor:)
çok ozledım çirkini:(
ciddi kabul etdi çirkin sözünü; çok hassas çocuk zaten
Allah bağışlasın, uzakda galiba
Aslında yakın ama öyle işte bosverin.. Allah cümlemizin yavrusunu korusun bagislasin
Amin
İlk başta nazar değmesin diye denilmiş bir şey bu. Özellikle tatlı çocukları çirkin diye seviyorlar. Doğru mu yanlış mı bilemem.
ben biliyorum;
çocuk üzüldü
Bunu nazar değmesin diye yaparlar ama ters teptigi de olur.
Nazar değmesin diye yapıyorlar ne kadar doğru bilmem
3 yaşından sonra söylememeli ;
üzülüyorlar
Cevap
14Cevap
tabiki çok yanlış
sen onu belki nazar değmesin diye o şekilde seversin ama beynin alt frekansları bunu gerçekten çirkin diye algılar
ve ilerde birisi ilk reddettiklerinde çirkinim bu yüzden derler ve bunalıma depresyona giderler.
umarım unutur
sen söylemezsen unuturlar
ben söylemedim;
benim kızıma söylediler
anladım
uyar söyleyenleri yenilemesinler
hayvanlara da diyorlar öyle şen ne çiykinsin öyle şapşikkk
Psikolojik olarak etkiler tabi. Bazı kelimeler kullanılmamalı, özenle seçilmeli.
Nazar değmesin diye diyorlar ama anlıyorsa yanlış tabi
Çirkin derler bizim orda genelde tatlı olanlara nazar olmasın diye ondandır
Doğru değil, çirkin diyerek çocuk mu sevilir. Var öyle dengesiz kadınlar.
Bende çirkin derim bazen ne dediğin değil nasıl dediğin önemli
Çirkin demem ben tatlış derim😀
kötü anlamda demedi biliyorum ama bizimki kötü anladı ))
Geçen bir ufaklığı tosun diye sevmiştim :))
şişman dedi diye ağlamasın ))
Hırs yapsın kilo versin :))
Sende izah etsendin çocuğa bunun sebebini
3 kişi izah edemedik;
bana çirkin dediler diye kendini paraladı ))
Annecim sen çok güzelsin ve sana sen ne kadar da güzelsin oyle derse başına bir kaza gelmesinden korktuğu için böyle dedi biz büyükler sevdiğimiz ve uzulmesinden korktugumz kişilere böyle şeyler deriz gibi şeyler de ikna etmedimi küçük prıncıs ı
daha etkili konuşdum;
ikna oldu gibi emin olamadım ))
Sabaha Her şeyi unutur
😃😃kiz cocuklarina demek tehlikeli
nefret dolu =))
Evet😃😃
Hoş değil.. Yapılmaması gerekir.
Hakli çocuk çirkin die sevilir mi😂
Nazar değmesin die diyolar saçma
Doğru değil.
Ben genelde 'güzellik, yakışıklı' diye seviyorum.
Nazar değmesin diye öyle diyorlar :)
Zoruna gitmisdir cocuk nede olsa
Hic hos degil
Yakışıklı diye sev
Boş ver ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar