
Mesajınızı görür, okur ama cevap vermez...
Tam olarak buraya içinizi dökebilirsiniz :D
- Harbi ne diyorduk görüldü yapip saatlerce yazmayan arkadaşlara?

Açık konuşmak gerekirse benim çevremde böyle arkadaşlarım yok. Ailemde var böyle biri. Abimin eşi. Arkadaşlarım müsaitse cevap veririler ve bende veririm veya en azından şu an iş yerindeyim aşkama ararım mesaji atarım. Muhakkak haber veririm.
Ay çok takılırdım eskiden bu görüldü görülmedi olaylarına şimdi hiç umursamıyorum, her şey karşılıklı 😂 önüme geleni sayıyordum jsj
Ben konuşmayayım İsmail Yk konuşssun. Allah uzun ömür versin şarkısını açın pliz :/
Dkkdk yok beybi site çeviriyor dilimize biber sürüyor 😂
Mucu aşko ♥️🌸
çok da önemli bir durum olmadığının üstünde durarak, herhangi bir hamlede bulunmuyorduk. en fazla tepkisiz kalmak, iletişim talebi olursa duruma göre önemsememek.
Cevap
20Cevap
Bir ben takmıyorum sanırım, ama ben yaparsam yakıyorlar gemileri.
Ya bunu bende yapıyorum 🤦♂️lütfen fazla sövmeyin...
arkadaşım erkekse , direkt mesaj yazarım... aynen şu cümleyi kurarım :
""cevap versene pez... okuduğunu görmüyoruz sanki , g. tn mü kalktı.."" küfür ve argo kullanmayan ben , bu cümleyi dan dan yazarım.. ve her seferinde de görüldüğü an cevap gelir bu sefer.. kesin çözümdür.
ben de onlardan biri oldugum icin yorum yapamiyorum ajhxid
Orjinal gerçek dost öyle yapmaz. He yapar işi olur, acil biryere gidiyodur, şarjı bitiyodur, uyuyodur vs bir kaç kereye mahsus olabilir. Ama sürekli oluyosa muhattapı kesmek en mantıklısı.
😎😎😎
İşi vardır. Bazen nen de tam okuyup cevap yazacakken araya acil birşey giriyor.. Ama sureklilik olursa art niyet aranir :)
Cidden ergence buluyorum bu tip seyleri. Kaideye alinmadiginizi gosterir cok daha farkli doneler mevcut.😒
Akışına bıraktım artık 1 ay sonra geliyor bazen cevap haha.
Bir daha yazmayız olur biter, çok şaapmamak lazım 😌😌
Kandil gecesi ellerini acip dua ediyosun ya, allah da dualarina sadece görüldü yapar insallaaaaaaaaaaahhh Amiiiiiiiiiiinnnn diyorm ben 😂
Ne mi diyorduk? Kabulleniyorduk ve sabirli oluyorduk vee gunu gelince burnundan getiriyorduk.
Görüldü atan insanlara karşılırık olarak görüldü atanlar daha sinir.
Ay çok sinir oluyorum ya ana avrat söverim yetmezse arar söverim 😂
içi hava dolu bir balon boş insan egoist pisliğin teki bence böyle insanlara çok ciddi gıcık oluyorum
Ya bunu ben çok yapıyorum o an konuşmak istememek suç mu sksksk
😅😅
Ben arayıp sesli bir şekilde dile getiriyorum söylediklerimi çok rahatlama oluyo sizlerede tavsiye ederim :D
Valla bak ya şimdi bende böyle bir anda sorunca şey oldum, ne diyorduk ki acaba ya?
Öyle biriyle daha konuşmam 🙄
Bizi s... ne takmıyordur net. Biz de takmayız olur biter.
ece diyorduk :d
Kurşun at görüldü atma.
Müsait değildir... bende yapıyorum bazen
Görüldü atma konum at laga luga yapma çaldır kapat
Cevap yazinca da umursamiyorum
Burdan yazmiyim hesabimi kapatirlar
Arkadaş demiyoruz orası kesinde 😏
onun bunun çocuğu sdfmkds
yaptıkları ayıp ahhhah
Yav yazasımız yok belki :D
Bni kurşuna dizsen daha iyi...
Kendi haline bırakılır sövmeye saymaya değmez.
Herkesten sil diyorduk😃
Engellerim ben oyle bir insani
O resim niye gitti diye arar ince bir intikam
Kötü diyordum.
Iyiki hiç arkadaşım yok..
Manyak
Öl emi sen bir daha yazama inşallah diyorum.
Ben direk oros pu diyip engelliorum
İs that snapçek?
@PudingSevmiyorum this picture or what?
Pixar kaçkını gibi
Hay cok yasa
Çok önem vermem
düdüt! görünmeyen yuzun
Aynısını ben de ona yapıyorum.
Hay seni babana mujdeleyene 😁
En nefret ettiģim şey
Değersiz
Arkadaşım olamaz o
Ne istiyorsan diyek
Gebersin.
Şereffsiiz
Karaktersizz diyoruz
Vay serefsizler
Bir daha yazmıyoruz.
Toottttooooooşşşş
Yazmak zorundamı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?