Bizim burada muşmula diye geçiyor bu meyve. Her yerde ağacı var zaten sararmış hafiften ama ekşidir yenmez tatlanmasi lazım 😄😄
#çarliabiniz #Kscanlaryorumluyor #Bunedir #yedinmi
#çarliabiniz #Kscanlaryorumluyor #Bunedir #yedinmi


Yalnız o muşmula değil ki. :/
Yeni dünya, malta eriği diye geçer.
Yedim, olsa da olur olmasa da olur dediğim meyvelerden.
muşmula yeni dünya değil burada muşmula yeni dünya sosyetik ismi
Muşmula 😍😍
seviyorsun belli oldu :D
Offf hem de nasıl
Ama yenidünya da diyoruz biz buna
Hatta bir dk ya yenidünya bu muşmula farklı karıştırmışım 😄
Karadenizde yaygın meyve muşmula. Bahçemizde yetiştiririz. Şeftaliden sonra en sulu meyvedir.
karadenizde muşmula deniyor o zaman akdenizde de muşmula diye geçiyor
Yenidünya,
Severek tuketirim.
afiyet olsun :)
Cevap
6Cevap
Yeni dünya diyorlar burada :D
Ekşileri daha hoş oluyor, tatlılarını sevmiyorum çürük gibi kokuyorlar.
Tatlısı hemen tüketmen lazım bekleyince ağırlaşıyorda o yüzden birde soğuk tüketecen :D
aynen çilekte olacak onu da göemeceksin :SD
Malta eriği bu Evt yedim güzel çekirdekten tadını alabilirsen
Evet malta eriği de deniyor dışarıda başaka yerlerde çekirdeğe bu kadar neden takılıyor ki insanlar ikiye böl çekirdeği at geç yani bir erik gibi zor çıkmıyoe
Ya ye gitsin işte meyve işte
aynen
Yeni dünya lan bu öeağk hiç sevmem koca koca çekirdeği var sadece
değişiksiniz yenmez mi hiç ya
Sadece çekirdekten ibaret dkdk
Bu kesinlikle muşmula ya yenidünya değil işte oh sonunda böyle düşünen birisi
muşmula deniyor akdenizde yeni dünya sosyete icadı bence
Biz yeni dünya diye biliriz 😊
ekşi mi yersin tatlı mı genelde
Tatlı
Ekşi meyveleri sevmem
Limon yiyemezsiniz o zaman siz
Asla
Yemeğime salatama da sıkmam
ilginçmiş bende tatlı bir şeyi zor yerim zorlanırım yerken tuz koyarım o yüzden tatlılığı gitsin diye
Damak tadı işte
doğru kullanıcı adı marjinalmiş tebrik ederim
Yenidünya da derler, bayılıyorum yav.
güzeldir yemek lazım bulursak
yeni dünya / malta eriği
#emre00
onlar sosyatik ismi bence
Yenidünya bu
burada muşmala deniyor çoğu yerde yeni dünya
Yenidünya
ekşi midir nasıldır tadı
Çok severim.
bende ):
Fireank elmasi
elma olayını ilk defa duydum erikte diyorlardı bir ara
ekşi mi seversiniz peki tatlı mı
ekşi de yenir aynen iki türlü de gideri var
Yeni dünya deriz biz
Her yerde yeni dünya deniyor galiba bizim burası hariç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar