Yılar geçti yüzlerce kez duydum dayak mı istiyorsun ne ya sanki evet istiyorum dicez. Anlamıyorumki nasıl bir mantık bu hayır desen bırakıcan sanki ne soruyorsun kardeşim nasıl bir sorudur bu ya.
Sizcede dayak mı istiyorsun çok absürt bir tehdit değil mi?
Eve gelirsin geldin mi; uyuyan insana uyuyor musun; ev telefonu aranır evde misin diye soru gelir; ağlayan birini görünce ağlıyor musun; düşen birini görürsün düştün mü vs
En İyi Cevaplar