Ya yok mu şöyle ağladığım sırada tüm ciddiyeti bozup kahkaha atmamı sağlayabilecek bir arkadaş. Ağlayan arkadaşı güldürme görevi hep bende oluyor. :D



ben ağlıyorsam kendimi ben güldürürüm ben varken birinin bu şeyi yapmasına gerek yok
İşte bu
Olmaz mı be, kardeşim benim. Kuulakları çınlasın öpüyorum onu burdan :*
Var. Ama çok pozitif biri olduğum için her şeye mutsuz olmam. Hemen ağlamam 🤣😉
Var tabi. Hem de iki tane. 😎
Bazen de gulmekten aglatiyor bebeklerim.👌
Cevap
8Cevap
Yok maalesef ve bende kimseyi guldurmuyorum. Teli uçak moduna alıp bütün gün sanal da dolaşıyorum ve kazara kapımı çalan komşum olursa acmiyorum.
Beraber ağlayıp beraber güldüğüm arkadaşlara sahibim:/
Benim kadar espri yapabilen arkadaşım yok ben güldürüyorum daha çok 😀
Öyle biri yok
Hepsi menfaati olduğunda yanimdalar. Bir tane bile samimi kişi yok
Evet var. Onlar iyiki varlar 😊
Ne şanslısıın
Evet :)
Arkadaşım değil ama annem var
Annmmm🙏🤗
Allah rahmet etmesin var :D
Çok isterdim ama olmadi
Canım kankam iyiki varsn 🙏
Var ya iyi ki de var seviom serefsizi😀😀
Aynen bu görev hep bende olur 😀
Kimsem yok ama espiri yapamayı ben seviyoruz
Bizim arkadaş ortamında da hep bende oluyor
Hiç ağlamadım gerek duymadım duygusuzum biraz
Ben güldürüyom ama kimse beceremiyo güldürtmeyi.😀
Var evet
Kuzenim var o gelince her boka gülesim geliyo
vardi artik yok😣
Var... Sevgilim
Var.
Evet çok var.
Iyi ki var.
Ağlamam. Ve yok
Evett 😍
Yine kendim
Ağladığin zaman kendi kendine espri yapıp kendini mi güldürüyorsun :D
Mutsuz olduğumda genelde yine kendi kendime mutlu olurum zaten hep gülen bir insanım
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar