Ne kadar iyi olsam da sevilmedim ne yapmalıyım?

Herkese karşı hep iyi davrandım yardımsever davrandım güleryüzlü oldum hal hatır sordum ama sonunda bir şekilde dışlandım ve uzak durulan bir insan oldum hem de hiçbir kötülüğüm olmamasına rağmen
Belki soğuk gibi durdum bazen ama gerçekten herkese iyi davrandım
Üniversitede de dışlanıyorum ve bir kötülüğüm olmamasına rağmen
Kimseyi zorlada sevdiremem kendime ama yalnız olmak bazen gerçekten çok üzüyor beni arkadaşlık kurmaktan soğudum sizce nasıl davranmalıyım artık?
Çok soğuk ve vurdumduymazmış gibi mi olmam gerekir?
Iyi de davransam onların gözünde değerim yok ve deliymişim gibi davranan da oluyor
Ne kadar iyi olsam da sevilmedim ne yapmalıyım?
Cevapla