Herkese karşı hep iyi davrandım yardımsever davrandım güleryüzlü oldum hal hatır sordum ama sonunda bir şekilde dışlandım ve uzak durulan bir insan oldum hem de hiçbir kötülüğüm olmamasına rağmen
Belki soğuk gibi durdum bazen ama gerçekten herkese iyi davrandım
Üniversitede de dışlanıyorum ve bir kötülüğüm olmamasına rağmen
Kimseyi zorlada sevdiremem kendime ama yalnız olmak bazen gerçekten çok üzüyor beni arkadaşlık kurmaktan soğudum sizce nasıl davranmalıyım artık?
Çok soğuk ve vurdumduymazmış gibi mi olmam gerekir?
Iyi de davransam onların gözünde değerim yok ve deliymişim gibi davranan da oluyor
Belki soğuk gibi durdum bazen ama gerçekten herkese iyi davrandım
Üniversitede de dışlanıyorum ve bir kötülüğüm olmamasına rağmen
Kimseyi zorlada sevdiremem kendime ama yalnız olmak bazen gerçekten çok üzüyor beni arkadaşlık kurmaktan soğudum sizce nasıl davranmalıyım artık?
Çok soğuk ve vurdumduymazmış gibi mi olmam gerekir?
Iyi de davransam onların gözünde değerim yok ve deliymişim gibi davranan da oluyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar