Evlenilcek Kadın eğlenemez, eğlenecek Kadın ile evlenilmez sonuç çıkaran bu saçma kıyaslama ile ikisini bir Kadında yakalanıyor Piyangoyu vurmak varken neden ayrımlanıyor kendi huzurunu engeller ki Insan? :) Eğlenceli Kişiler Evine sahip çıkamaz diye bir ayrım var var mı sizce gerçekten?
Evlenilcek ve Eğlenilcek Kadınlar arası sınıflandırma yapar mısınız KS Can? Evet ise, neye göre?
Resminiz için bir resim yazısı ekleyin ... O tatlı dilin Gülen yüzün İnan ki yürek hoplatıyor Farkında değil misin Herkes ilerinden koşuyor Kız seni alan yasadı Dertlerini de boşadı Mest oldu vallahi Jest oldu ..
Ben kendimi hem eğlenilecek hemde evlenilecek olarak görüyorum.😀Bence ikisi bir arada oldumu tadından yenmez 😏Bu erkekler içinde geçerli hem eğlenilecek hem evlenilecek olun beyler 😀
çok çirkin bir söylem bu , ve yanlış buluyorum, eğlenecek evlenmecek insan ötekileştirmesini... aslında bakarsanız durum böyle değil karşı taraftan aldığınu keyif paylaştınız huzur sizi mutlu eder sadece, ayıca bence insan eğlendiği kişi ile evlenmeli
Eğlenerek evlenirim bende. Bu aptal cümleyi kim kurmuş acaba lan, bence ayakları üstünde duran, kişiliği oturmuş, gülmeyi bilen kadınlar, kişiliksiz erkekleri zamanında korkutmuş, onlarda kıçından element uydurmuş.
Hmm. Yani evlenilecek insan yerine eğlenilecek insanı mı tercih edelim? Boşuna “evlenilecek” dememişler ama bilemedim bak şimdi.
Gençliğinde her ortama girmiş, türlü türlü fantezileri başkalarıyla yapmış bir kadını hiç kusura bakmayın çocuğumun annesi olarak seçmemem gayet doğal. Hayal dünyasında yaşamayın lütfen.
eğlencek Kadının kasti bu Soruda biraz farklı ama bir Erkeğin bir Kadinla eğlenebileceği şey olarak akliniza tek gelen şey türlü türlü Fantaziler ise, bu benim sorunum değil.
peki şöyle bir açılım da yapalım evlenilecek erkekler eğlenilecek erkekler.. arkadaş iki gönül bir olunca karşılıklı dürüstlük biraz sabır olmayacak bir şey yok.. ne yani evlendiğin kişiyle hiçbir zaman eğlenceli olamayacak mısınız
35lerine kadar kötü çocuklarla gezip tozup eğlenenler 35inden sonra heryerleri sarkınca kendilerini efendi adama kız oğlan kız diye yamarlar. Mesele bundan ibarettir.
En İyi Cevaplar