Sevsem sana yazık, sevmesem incinirsin...

bi ara hakim bey vardı. sussan olmuyordu, susmasan da olmazdı. tende can durmuyordu... ki hala durmuyor. eğer ortada "sevsem sana yazık, sevmezsem bu kez incinirsin" durumu varsa geleceğe nasıl bakılır?
Sevsem sana yazık, sevmesem incinirsin...
Cevapla