Akrabalarımı sevmiyorum. Onlarla bağı koparmak günah mı?

Akrabalarım hep gıcık, muhafazakar, malum partili, fakir, tembel ve asalak insanlar. Onları bir daha görmek istemiyorum. Yaptığım ayıp mı?
Akrabalarımı sevmiyorum. Onlarla bağı koparmak günah mı?
Cevapla