Önce soruyu anlayalım sonra cevaplayalım arkadaşları sorum gayet açık
:)
:)
En iyi şey değildir. Aslında normal, hakkım olan şeydir. Ama yok.
-Peki niye istiyorsun?
Çünkü bende eksik olan o.
-Daha iyisini istesene!
Daha iyileri var zaten.
Ama yiyecek yemeğin yokken, ne bileyim spor araban olsa karnını doyurmaz ki.
Araba daha iyidir, değerlidir, elde edilmesi zordur. Ama yemek kadar zaruri değildir...
Bana tam uyan, güzel, istediğim gibi bir sevgili de böyle bir şey benim için.
Ama bakıyorum kimsede de yok ki... Hep biri olsun da niteliği pek önemli değil demiş insanlar.
O yüzden mutsuzlar. Benim en azından umudum var.
İstekle zamanla oluşan ihtiyaca göre değişkenlik gösterir. Araba istersin arabayı alınca isteğin bitmez ya daha iyisine göz dikersin bu sefer ya da başka bir ihtiyacın ortaya çıkar. Mesela ev gibi. Hayattan alabileceğimiz en güzel şey hayırlı bir eş ve hayırlı evlatlar güzel bir aile yani. ve bunları aldığımızda mesela sarışın bir çocuğun olduğunda keşke esmer olsaydı diyen birine denk gelmedim ben.
Kendi adıma konuşacak olursam bir şeyi çok istiyorum o istek bir süre geçiyor ve geçtiğinde de benim için önemli bir şey olmadığını anlıyorum.İstek heves geçiyor ya kısacası bence mantık şart
şimdik şöyle oluyor en çok istediğin şeyin ne olduğuna göre değişir. en çok istediğin şey ana hayattan alacağın bir çok şeyin kapısını açabilir. ya da direkt getirir koyar :))
Cevap
28Cevap
istediğimiz şeye ve sahip olup olamadığıza göre değişir. insanoğlu fıtrat olarak sürekli daha fazlasını istediği için bu sorunun net bir cevabı olamaz. yani insan istediğini elde ettiği zaman o artık onun için sıradandır ve alabileceği en iyi şey olmaktan çıkar
Ne güzel bi' soru bu böyle <3
En çok istediğimiz şey, sadece bizim en çok istediğimiz şeydir..İşimize en çok yarayacak olan yda hayatın bize verebileceği en güzel şey olmayabilir..
istenilen şeyler sadece arzuyla sınırlıysa en iyi şey zannedilebilir bu da en iyi şey olmasını engeller .. kendim için söylemek gerekirse evet kesinlikle en çok istediğim şey en iyi sahip olabilieceğim şey olduğu için kendimi gerçekleştirmiş kabul ederim
sayısal lotonun rakamlarını önceden bilseydim diye dusnuyorum. gerisini hayal edemiyorum. galiba düşünme limitim 5 trilyon lirada takılıp kalıyor ne acı.
Eğer öyleyse en çok istediğim şeye ulaşmak bana zarar verir.O benim doruğum olur başka amacım kalmaz.
aynen..katılıyorum
hayatta en çok istediğim şey : bana cuk oturacak bir hayat arkadaşı
hayattan alabileceğim en iyi şey : zombi virüsünün bütün dünyaya yayılması
yani soruna cevabım hayır :D
senin sorular bazen beynimi yakıyo :))) gerçekten güzel sorular ;)
Hayattan en çok istediğim bir şey vardı gerçekleşmedi artık imkansız.Bu hayattan artık bir şey istemiyorum ierisindeki varlıklar o kadar yapmacıkki bu hayattan alabileceğimm en iyi şeye bile salça oluyorlar
Hayır değil. İstekler zamanla değişiyor. Hayattan alabileceğim en iyi şey " + Sağlık "
Hayır değildir,genelde en çok istediklerimiz alacağımız en iyi şeyler için bir araçtır ;)
bazen hayatta istediğinizle hayattan aldığınız aynı olmaya bilir her insan istediğini alamıyor verdiğine alışmaya çalışıyor her istediğimizi versydi çok farklı olurdu kötülük olmazdı
hayatta şu anda en çok istediğim şey kpssden atanmak. hayattan alabileceğim en iyi şey atanmaksa yaşamayayım ben :D
Çok güzel soru ama insan oğlu doyumsuz olduğu için hayır diyorum. Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim.
Anne olmak en çok istediğim şey...
Bence benim çocuğum, dünyada sahip olabileceğim en iyi şeydir.
En çok onu istedim ortada bişi yok şuan en iyi o değil anlamına mı geliyo bu :'(
insan istekleri sürekli değiştiğinden ve zamana göre farklılık gösretdiğinden hayır...
bazen en çok istediğin şey senin için çokta hayırlı olmayabiliyor bide böyle bir durum var
Yok degil. Isteklerin belkide hayatin.icin cokta onemli olmayan seylerdir
istekler hiç bitmez sonu yok ve en iyisi olmayacaktır.
en cok ıstedıgım sadece hayalım ama alabılecegımm onun ustunde bır seydır bence
Hayatta çok istediğim şey para para olunca hayattaki her şeyi alabilirim zaten
Beni mutlu eden her şey iyi bir şeydir zarar verse bile mutlu olabiliyorsam gerisi teferruat
Senin sorunu anladım ama neye göre kime göre kimine göre iyi kimine göre kötü olabilir sende bunu anlamalısın. Rica ederim. :)
Bu hayatta ne kadar çok şey istersin o kadar o sana imkansız olur. :)
Hayatın getirisini kabullenip şükretmek en iyi şey. (:
insan hep daha iyisini istiyo bence
Bence en iyi şeydir o :)
Çok güzel sorular souyorsun :)
doyumsuz bu insan milleti daha fazlasını isteriz
hayır, onu alınca daha iyisini isteyicez
olabılır de olmayabılır de :)
çelışkıde kaldım
benim dünyama göre hayır
Evet en iyi şeydir benim için.
verebileceği en kötü şey olmasın yeter
Karşı cinsi anlayabilmek
alabileceğin şeye bağlı.
kiz bu ne akil:D
farklisin.hayattan istedigim bazi seyleri aldim.sonra bunun icin mi bu kadar ugrastim bu muydu yani dedigimde olmadi degil.
evet hayırlı bir eş
Heeeeeeeeeeeeeeee
hayır değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar