11 yaşındaki bebeler instada jiminin karısıyım yazıyor, kimi bts smut yazıyor, kimisi bilmem ne boylarını biliyor. (nasıl biliyorsa amk) Bu oppacı kitlesinden yeminle nefret ediyorum şizofren çoğu. Ha normal hayranlara lafım yok ama bu gibi manyaklar çok sinir bozucu. Bu oppacı denen kanser kitle hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Oppacılar iyice zıvanadan çıktı. Siz ne düşünüyorsunuz?
ben oppacıyım arkadaşlarım da oppacı bütün oppacılar aynı değil hep siklerini konuşmuyoruz 11 yaşında da değiliz sadece seviyoruz ve secdiğimiz üyeye başkalarının sulanmasını istemiyoruz 7 kişiyiz 7miz de farklı üyeleri seviyor kendi aramızda mutluyuz size dokunmuyoruz nedir bu nefret
Bizim derdimiz şeylerini konuşanlarla. Nasıl bu kadar abazan olabiliyorlar anlamıyorum. Hayranlığın da bir ölçüsü vardır. O sanatçıları sapık emellere alet edemezsiniz. Sapık değilsen seninle de bir sorunum yoktur. Derdim sapıtık düşünen oppacılarla.
Ne demek ya sevdiğimiz üyeye başka kızlar sulanmasın. Kocan mı ya? Kimsin sen? Kraliçe misin? Sen de başka kızlar gibisin. Sen onu sevdiğin için onu sahiplenemezsin
Yani 14 yaşındayım ve fanım. Açıkçası biraz oppacıyım ama bunlar kadar iğrenç olanlardan değil ve oppacılık yaptığım kişinin benim dünyada olduğumdan haberi olmadığının da farkındayım, sadece biraz fazla ilgi duyuyorum. Bu cringeler yüzünden hepimizi aynı sanıyorlar. Fanların hepsi 12-13 yaşındaymış. Evet, benim yaşım küçük ama herkes aynı değil. Benim 20 yaşlarında fan tanıdıklarım var. Bu kişiler cidden iğrenç, bunlar yüzünden BTS, BLACKPINK gibi gruplara anti oluyorlar. Ama lütfen şunu bilin ki fandom kendi içinde de zaten bu çürük cringeleri sevmiyor. Sonra bana gelip diyorlar ki BÖTÖÖS FONOYSON ÖKÖ ÖÇ OY YÖZ YÖZÖ GÖLMÖYÖLÖM.
Kaç yıllık Kpop fanı olarak oppacılar cidden midemi bulandırıyorlar. Yani ben tabiki onlara da saygı duyuyorum, ama bu sadece hormonlarınla duygularının en karışık dönemlerinde hiss etdiyin canım duygular. Kendine geldikten sonra hiss edemezsin. Oppacılara sesleniyorum, siz dünyanın ortasında değilsiniz, dünyada sizden də başka insanlar var. Kendinizi bir şey zannetmeyin
yeni neslin 3 sorunu var 1 bizim gibi sokakta büyümediler, teknoloji onları büyüttü 2 dayak yemediler hiçbir kişiden 3 kuralları olmayan okul denen eğitim kurumunda gün geçirdiler
Olsun. Benim kızdıklarım onların şey boylarına kadar takıntılılar, instada karısıyım diye hesap açan, fotoşop yapanlar. Yoksa normal oppacılara saygı duyarım 😃
En İyi Cevaplar