Oppacılar iyice zıvanadan çıktı. Siz ne düşünüyorsunuz?

11 yaşındaki bebeler instada jiminin karısıyım yazıyor, kimi bts smut yazıyor, kimisi bilmem ne boylarını biliyor. (nasıl biliyorsa amk) Bu oppacı kitlesinden yeminle nefret ediyorum şizofren çoğu. Ha normal hayranlara lafım yok ama bu gibi manyaklar çok sinir bozucu. Bu oppacı denen kanser kitle hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Oppacılar iyice zıvanadan çıktı. Siz ne düşünüyorsunuz?

Oppacılar iyice zıvanadan çıktı. Siz ne düşünüyorsunuz?

Oppacılar iyice zıvanadan çıktı. Siz ne düşünüyorsunuz?

Oppacılar iyice zıvanadan çıktı. Siz ne düşünüyorsunuz?

Oppacılar iyice zıvanadan çıktı. Siz ne düşünüyorsunuz?
Oppacılar iyice zıvanadan çıktı. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla