Eski sevgilim arkadaşlık isteği gönderdi

Eski sevgilimden ayrıldığım gün beni arkadaşlıktan çıkarmıştı. Ama aradan kaç ay geçti ben ekle medim. Dün arkadaşlık isteği göndermiş ben de kabul ettim. Sonra bana mesaj falan atmaya başladı. Benim onu sevdiğimi biliyo hala. Açıkçası onun arkadaşları beni sevdiğini söylediler. Şimdi de beni yoklar gibi bir hâli var sizce ne yapmalıyım ?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen beni seviyo musun diye soruyo
Güncellemeler
+1 yıl
günde bikaç kez konuşma başlatıyo bide
Eski sevgilim arkadaşlık isteği gönderdi
Cevapla