Kıyafetlerimin bir kısmını başkalarına verdim. şimdi bana hep giymediğim kıyafetler kaldı. Çok pişman oldum. Ne yapmalıyım?

merhaba kıyafetlerimin bir kısmını ihtiyacı olan bir kadına bir kısmını da yeğenlerime vermiştim. Ama sanırım alelacele kıyafet verdiğimden dolayı hep sıkça giydiğim ve sevdiğim kıyafetlerimi vermişim. Şimdi dolabıma bakıyorum da hep sevmediğim ve bana küçülen kıyafetler kalmış bana. İçime bir anda gelen iyilik arzusuyla düşünmeden tartmadan ve iyice seçmeden kıyafetlerimi verdim. Şimdi piyasada satılan kıyafetler de pek tarzım değil. Verdiğim kıyafetleri geri de isteyemem. Ne yapacağım ben şimdi?
Kıyafetlerimin bir kısmını başkalarına verdim. şimdi bana hep giymediğim kıyafetler kaldı. Çok pişman oldum. Ne yapmalıyım?
Cevapla