Bir erkeğe taciz\tecavüz iftiraları atmak ne kadar kolay?

Amaç cinsel istismarı önlemek değil, kadına inanılmaz haklar vererek erkeği çaresiz kılmak.
Kadın, elinde hiçbir kanıt yokken şikayetçi oluyor. Şikayet edilen şahıs tutuklu olarak cezaevine gönderiliyor. Hakkında dava açılıyor. Şikayet eden şahıs, dava günü mahkemeye dahi gelmiyor.
Bir erkeğin hayatını çalmak ne kadar kolay değil mi?
Hiçbir kanıt gösterme, beni taciz etti üzerine tehdit etti de bir ömür hapis yatır.
Şikayet edilen kişi, eşinin verdiği ifade üzerine serbest bırakılıyor.
Şikayetçi olan kişi mahkemeye bile gelmiyor, belli ki umrunda değil. Karşılıklı rıza ile gerçekleşen ilişkiye bile "taciz" diyebiliyor. Bu herkesin başına gelebilecek bir durum.
Haber linki; https://www.google.com/amp/m.milliyet.com.tr/amp/cinsel-istismar-sucundan-gundem-2800995/

Kanıt olmadan yapılan her işlem, zaten haksızlık değil de nedir?
Bir erkeğe taciz\tecavüz iftiraları atmak ne kadar kolay?
Cevapla