Dayımın karısı biraz yaşlı yinede yenge mi demeliyim?

Dayımın karısı biraz yaşlı teyze desem olurmu yoksa yngemi diyim
Dayımın karısı biraz yaşlı yinede yenge mi demeliyim?
Cevapla