Böyle yakışıklı itfaiyeciler ülkemizde olsaydı, yangın olaylarında artış olur muydu?
Ben inanıyorum ki bir çok kız ufak tefek de olsa bir şeyleri yakıp itfaiyeye haber verirdi. Kurtarılmayı bu kadar hevesle bekleyen kızları görelim bakalım.
Böyle yakışıklı itfaiyeciler ülkemizde olsaydı, yangın olaylarında artış olur muydu?
En İyi Cevaplar