İş okul ev nerelerdesiniz? havalar nasıl kâr var mı sizin oralardada 🙂


Günaydın, kar yok yağmur vardı, oda durdu artık. Evdeyim işim var çıkacağım birazdan
Günün aydın olsun. İşteyim havalar fena değil 😉 Sen nasılsın sizin oralar nasıl
Sıkı giyin üşütme
Teşekkür ederim 😊
Gunaydinnnn deli dehset cok mosante iyizz :D
Günaydınlar efendim sizi sormalı
Eig için teşekkür ederim 😊
Cevap
54Cevap
Günaydın...
Nasilim bu gun daha cok yagmurdan sonra cikan gök kuşağı gibiyim rengarenk enerjim yuksek.
Hava bayagi ayaz iş yerindeyim uludagda kar saglam. vardi en son...
Gunaydin evdeyim cok soguk cikasim gelmiyo yataktan 😓😓😨😁
İş okul yoksa evde oturup dur bence.
hayırlı sabahlar dün yoktunuz hiç merak ettirdinniz can bende ayrıldı sandım yüreğim cız etti can.
dostca arkadaşca burda hiç kimseyle yakın ilişkim olmadı amma herkes benim için candır yazışmalarda dostu düşmanı yalakayı dürüstü haini adiyi acizi anlıya biliyorum elhamdulillah bu konuşma beğeni ye karşılık vermede samimiyyet ihlas değilmidir sizce can
Günaydın hayırlı sabahlar maşallah bol yagmur var sizin oralar nasıl
Kardan adam yaptınmı bu karda peki 😊
Vay 😀 nekadar güzel o ortadaki ateş 🔥 degilmi üşümüş mü kardan adamlar 😂😂
Teşekkür ederim koyduğunuz kardan adamı cok beğendim 😂
Bişi sorcam bu kayserilerin uyanıklık acık ğözlülügü adına bir ata sözü vardı neydi o söz unuttum bulamıyorum 🤔
Aman boş ver bu kardan adamı bişeye benzemiyor zaten kardan adam olsa kaç gün olur 😂😂
Ha bir git artık diyosun yani 😂
Tesekkür ederim güzel sohbetti güne güzel basladım devamı gelir işallah. Kendine cici bak. Ha unutmadan ilk kar yağdıgında kardan adam yapıp azını gözünü kırıcam 😂😂 hayırlı günler melike 😉
Kayserili gül dürbün beni 😂😂 tşkler
Sana da günaydın hayırlı sabahlar hayırlı günler diliyorum 5:30 dan beri ayaktayım burası buz gibi ( İzmir)
Günaydın hayırlı sabahlar. iyiyim sagol sen nasılsın?
Hayırlı sabahlar Evde kahvaltı sonra iş sonra Pinterest bak😉🙂
Günaydın dışarısı buz buz yüzünüze dikkat edin yüz felci geçirmeyin
Rica ederim 😀
Gunaydinnnnnn iyidir cok sukur kasvetli bir İzmir gunu
Günaydın. Kahvemi içiyorum. Dipçik gibiyim. Hava buz
Günaydın işten şimdi çıktım Allah'tan ev yakın yoksa yolda donmuştum. Kar yok ama bıçak gibi bir soğuk var
Dışarda çalışanlara ve evsizlere Allah yardım etsin
Kurda soğuk işlemez. Kusların yuvaları ama sokak hayvanlarına birer yuva şart 😔
Günaydın efenim 🙂
Buz gibi bir sabah, işe hazırlanıyorum.. Kahvaltı..
Günaydın ☀️Hayırlı Sabahlar ☕️İyi Çalışmalar 👍İşe Gidiyorum Şimdi 🙄
sanada hayırlı sabahlar güzel bayan gece 11 de geldim işten yataktayım uyucam kısmet olursa birazdan
günaydın, bolu da hafif kar yağmış ve hava çok soğuk. ama hava güneşli olacak gibi.. iş yerim sıcacık çok şükür :)
nöbette az kaldı ama 20 dakıka sonra bıter baba yatar :D
Kar yok keyif yok annem ya darlandım çok fena
Günaydın.. İstanbul da kar yok
Günaydınlar iyiyim siz
Teşekkürler bilmukabele efendim🙂
İyi diyelim iyi başlasın :)
İyiyim abla sen. :D
İyi geceler.
Günaydın bu gün evdeyim hava soğuk ama kar yok.
günaydınnnn ofise geldim :)
kiz sen soru sormaktan bikmadin mi
ama hep burdasin soruyorsun
tabi sorabilirisin ne alaka sorayimmi benim demek istedigim cok soruyorsun yorulmadin mi sormaktan
ben sormuyorum ama yorum yapiyorum tanisiyorum
Buralara kar yağmıyor. Sadece kar soğuğu geliyor.
Yurttayım. Kar göremiyorum henüz.
Günaydın, evdeyim, hava yağmurlu
Günaydın işten yeni geldim hava çok soğuk
tünaydın hayırlı günler sana :)
eywallah yegen sanada
Günaydın iyi sabahlar henüz yok yağmadı kar
Yorgun argın vede dargınım
Günaydın hayırlı sabahlar
Işten geldim uzanıyorum
Amin. Günaydınlar
Evdeyim iş yok okul yok sosyal hayat yok
Günaydınnnn. Fırına ekmek almaya gidiyorum
Gunaydin
@melke_38 Günaydın melke
Gnydn Melke38
işteyim..
kar yok, soğuğu var.
günaydın.
Günaydın uyanamamışım
günaydın hayırlı sabahlar topram
Işteyim kar yok
Günaydın :)
#emre00
İşteyim
Gunaydin
Selamlar
Bu gun daha iyi
Var Kayseri donuyor
Günaydın
Günaydın Herkese 🙏
İstanbul da kar yok.
Günaydin
Işteyim hava soğuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar