İnsan ailesini, akrabasını vs. hiçbir şeyini seçemiyor hayat neden bir şekilde bir yerden kazık çakmak zorunda?

İyi geceler herkese aslında bu uygulamayı kullanmıyorum pek günlük gibi yazıcam şu anda da. babam zamanında annemi aldatarak 2. bir kişiyle beraber oldu ve bu kadın kötü bir kadın yani hayat kadını denebilir babam çalışmayan ailesinden geçinen bir adamdı ve malının kiymetini hiç bilmezdi her yere borcu olurdu. Annemle arası olmadığı için farklı bir evde tek oturuyordu bizde 4 kardeş olarak annemle kalıyorduk annem aşçı olarak bir otelde çalışıyor. Babam yeri geldiğinde masela kombimiz bozuktu arayıp söylediğimizde ‘banane ben mi kullanıyorum’ diyen bir adamdı.4 kardeşiz içlerinden en çok beni seviyodu.2 adet de halam var ama düşman başına böyle halalar. Gel zaman git zaman babam beyin kanaması geçirdi şu an normal halde bir tarafı felçli ve konuşamıyor mama ile besleniyor 35 yıllık sözde yanında duran ve babama kocam diye hitap eden kadın babama bakmak istemiyor şu an babamın kendi oturduğu evde eşya bile doğru dürüst. kısaca anlatmak istedim neden yazdım bilemiyorum sadece ilerde böyle yıkık, dökük bir yaşantımın olmasını istemiyorum babam bize o kadar şey yaşattı ama kızamıyorum da üzemiyorum da.
İnsan ailesini, akrabasını vs. hiçbir şeyini seçemiyor hayat neden bir şekilde bir yerden kazık çakmak zorunda?
Cevapla