Zeynep tabiğki shsjsjd
Yerli /yabancı en güzel kız isimleri nelerdir?
Zeynep tabiğki shsjsjd

Beria akrabalarından üstün olan sevgili demek ahyoka mutluluk getiren küçük savaşçı demek bide çisem ya da çise kulağıma hoş geliyor
Güzel
Aaaa ben 😂
tabiiki de @müşkülpesenty senin kankaaağğğ 😂😂
Adım?
ZEYNEPAŞKIM shadghsasd
Ay canım sjdjsfjdks
yabancı olarak Clara, Megan, Tiffany , Emily, Diana, Isabella , Abigail sevdiğim isimler
Güzelmiş
rica ederim 😊
Habibe. Annemin ismi sevgili manasına gelir
Ophelia
Ofelya yardım sever kadın.
Zeynep değerli olan bütün taşlar. diğer anlamda Babasının süsü demek.. Bab ve süsün birleşmesiyle Zeynep adını alır ve Tüm değerli taşların ismi olarak Babasının gözlerde Nur olarak parlar
Hahahaha çok güzel anlamı canım ismim shsjsjd
Evet bunu kutlayalım 😂
Hahahaha ben hep kutluyorum en güzel isim benim diye shsjsjd
😂😂 ben çay içsemde olurdu
Ben içiyom hadi sende iç çay kardeşliği sjsjsjdj
tamam 😂😂
Teşekkür ederim ks otomatik seçimde doğru karar
😂😂
Cevap
9Cevap
nur ne alaka?
bence en güzel isim bizim sınıftaki selinin ismi
En güzel selin en iyi selin git açılsana be aşık mısın nesin
haha :D
açılsam mı
Açıl tabiki sjssjd
aşık değilim kimseye
Belkide hoşlantı shsjsjd
hayır
Tartışmasız Zeynep...
Aynen öyle
Yoo vallah yapmadım sjsjdjskd
Nil ve Olivia ikilisi çok güzel.
Olivia demesi çokzel
Zeynep hariç hepsi güzel gibi fdjkslhjshjfssh
En güzel isim
Zeynep Zeynep vede Zeynep djdkskdkdf
Meltem
meltem
meltem
ve
meltem...
Zeynep
Zeynep
Zeynep
Zeynep ve
Zeynep
Seninki isterse milyon kere Zeynep olsun... Benimki "meltem" bikerem :D :D :D
Hem ben meltem için ölürüm biliomussun bikerem :D
Banane meltemden en güzel Zeynep shsjsjd
Hayır MELTEM :)
NoT: Bak sonunda vuracam seni bilemedin MELTEM diyip :)
Sınır karakolundaki kemal sunal gibiyim :)
Tamam tamam eşin galiba meltem saygı duyuyorum öyle olsun djsdjdj
Allah söyletti inşallah... AMİN gızzz.. Olursa eğer dile benden ne dilersen... Aha buraya yazıyom :)
Ya bende eşin var sandım ilahi harbi niye meltem ayrıcalığı ne?
Aşık olduğum kadın... Öyle değil... 35 yılda çok kadın sevdim. Birine aşık oldum. Aşkı yıllara bana yanlış öğretmiş hayat. Aşk onu sevmekmiş... O da yeşil eriğim... Ve Meltem = AŞK bende :)
Yerli erva ve hüsna isimleri hojdır.
Hee öyledir kesin
Zeynep ben demedim mi?
Nuru boşver Zeynep güzel sjsjsjdj nerelisin burcun ne ne okuyon filan tanıt kendini sjsjskdk
hain kanka ashgdhsf
anca geldim 😂😂 sen niye savunmadın iki numaralı haaaiiin
iyi bende seni satarım bir ara ahgshad
Hşşş kesin ulan buranın ağası benim sjdjddkd
Bella ve manuella bırde İzabel
manuella nası okunuyor sjdskkf
Hahahaha garip Zeynep daha güzel sjsjsjd
Olsun Zeynep iyidir sjdjsjdj
Hahahaha evet shdjdkd
Dora, Ebrar, Arya
Gelecekte bir gün üç kızım olursa isimleri bunlar olur
😆
Şşş Zeynep ekle araya bir bakem shsjdjd
E peki seni mi kıracağız, canın sağolsun, ekledim say... :D
Ekle ekle dora ne saçmalama sjsjdjd
Dünya güzeli birinin ismi, öyle deme 🙂
Zeynep ❤️❤️❤️❤️
En güzel isim Zeynep
Canım ya ❤️
Zeynep
Hahahaha teşekkürler
Milana
Milanaya mektuplar diye kafka kitabı vardı sjsjdjd
Evet 😂
Çoksel isim de mi
İsim değil sahibi güzel sjsjsjd
Yalan 😂
Hahahaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar