Whatsapp ağ kullanımı kısmının ekran görüntüsünü atar mısınız?

Whatsappa girince
Ayarlar> veri ve depolama kullanımı >ağ kullanımı (işte bu kısmı atın )
Merak ettim hadi dökülün 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Meraketim atın :)
Whatsapp ağ kullanımı kısmının ekran görüntüsünü atar mısınız?
Cevapla