Çok sıkıntılıyım içimde hep bir huzursuzluk var..

arkadaşlar ben küçüklüğümden beri namaz kılardım artık namazı bıraktım uzun zamandır kılmıyorum hatta dua etmeyi ble bıraktım sürekli içim sıkılıyo çok huzursuzum utanıyorum Allaha dua etmeye.hep kötü şeyler olacakmış gibi hissediyorum ve benim hislerim genelde doğru çıkar bide üstüne sınav stresi var ne yapacağımı bilmiyorum geceleri korkuyorum odamda tek kalmak istemiyorum tekrar namaza başlamak bol bol dua etmek istiyorum o kadar mutsuzumki hiç bişey beni mutlu etmiyor nedenini bilmiyorum korkuyorum anneme babama bişey olacak diye herşeyden korkar oldum artık psikolojim bozuldu.napıcam nasıl atlatıcam bir akıl verin bana dalga geçecekler lütfen yorum yazmasın
Çok sıkıntılıyım içimde hep bir huzursuzluk var..
Cevapla