Kaynanaya ne diye hitap etmek uygundur?

Kaynananıza, ya da gelecekteki kaynananıza ne diye hitap ediyorsunuz? Anne, teyze, abla... Ya da ismiyle🙆😂
Kaynanaya ne diye hitap etmek uygundur?
Kaynanaya ne diye hitap etmek uygundur?
Cevapla