Kaynananıza, ya da gelecekteki kaynananıza ne diye hitap ediyorsunuz? Anne, teyze, abla... Ya da ismiyle🙆😂


evlenmeden önce teyze evlendikden sonra bilmiyorum samimiyetimize bagli belki isim+anne belki sadece anne 🤷
Anne demem, bir annem var. Kayımvalidem derim
O da annem olduğu için anne derim..
Gerçi bazen anneme bile... hanım derim 😅
#Vesselam
Kaynoşş nabeer yaaa
Ricalar
Cevap
22Cevap
Biricik zatışahaneleri şahane olan kayınvalide sulatım olabilir
Anne demek... cok sacma ve yanlis geliyor bana
Annemin yerini kimse tutamaz...
Isminin yanina , anne derim
örnek : Ayse anne
Olunca dusunelim ya şimdi düşünmek istemedim o nasıl istiyorsa öyle denir :)
Benim çkk severek evlendigim eşimin annesine anne demekten gocunmam sebdigim adamı dogurkus aramı iyi tutarım. Eper kendisi fesat beni el gören soguk birisi degilse tabi
Burda teyze meyze yazanlar evlenince anneciğim dersiniz bekara karı boşamak kolay
Kaynana tandır da yana :D :D
Ahahahah😂
Ana diyorum anne demek zoruma gidiyor içimden gelmiyor.
Evlenene kadar teyze evlendikten sonra anne 😏
Teyze ne lan sjsjdd
@Müşkülpesenty ne diyim abla mı skznks
Ayşe teyze Ayşe apla hangisi
@Müşkülpesenty Ayşe teyze daha samimi 😏
Üff değişik ya apla derim ben sjsjdjd
@Müşkülpesenty anama apla de ağzına kürekle vurur sksnsjnz
Kızlar özelden konuşsanız
Fatma anne. Örnek olarak verdim
Anne diye hitap edilir
Kesinlikle anne derim 😂
Anne
Valide 🤚🎈🌺
abla teyze ne tövbestagfurullah
Ben Teyze diye hitap ederdim Rahmetliye
Anne iyidir samimiyet göstergesi
Kanka 😂
Olabilir 😂😂
Valide sultan derim Annemden başkasına anne demem
Valide sultan hazretleri
Ben kaynanama mama diyorum 😂
Anne diye 😂
yenge teyze falan
Anne derim ha tabi insan olursa kendisi
Isim +anne
Anne
seversem hep anne derim :)
anne bence
onun hitabına göre
Anneğğğm😂
Ana baba
Kaynana
Anne
Annecigimm:))
kaygana
Anne diye 😂
Anne💙
Validağanım ;)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar