Yavru alıyım mı seni? Bana geçeriz ya, sıkıntı yok Canın hiç mi yok ya? Gece paralısı, son model arabası Bitmiyor merhabası, taş gibi manitası Akıyorlar aleme, janti kankası Bize yine kezban tribi de cabası Viskisi, Votkası, kapiçino tayfası Şekiller Dubai, sabah otel odası Ve batmıyor Baba Bank, bitmiyor havası Biz' gibi garibana demli çay ablası Kimi dolanıyor altında Porsche Tipleri müebbet, bitmiyor forsu Sanki Dan Blizerian öptüğümün oğlu Cüzdanı kaba diye seviniyor turşu Yediği hep aynı; hamburger, patatesi Araba lazım Florya'da galerisi Babası mühendis, oğlu kız delisi İnşaatta mala vurur bizim gibi amelesi Alıyım mı seni gece, düşelim barlara? Ezelim paraları hunharca İçelim biraları, saçalım liralara Bir daha mı geleceğiz dünyaya? Yansın geceler, Pelinsu Ece'ler Bitince "Paralar neredeler?" Hepsi bir hayaldi, hepsi bir rüya Manitanın ne işi var bu kroyla? Kiminin annesi okuyor sanar Kızı "Merve'lerde" deyip geceye akar Ağa Timuçin'i, Berk'i, Berke, Tan'ı, Mert'i Her biri tek tek taktik şu: Bam bam Havalı arabalar, yatlar, yazlıklar Modayı takip edip manken gibi kasılanlar Garsona bahşiş "üstü kalsınlar" Hep samimiyetçi, saçma sapan tavırlar Nişantaşı, Ortaköy, Bebek, Beşiktaş Yanıyor geceleri, manitalar hep taş Taksim, Fulya Topçusu, popçusu, godomanı burada Nasıl bir dava? Her şey para! Ama yaramıyor garibana yok öyle dünya Düşünce dara kimse aramaz ama O zaman anlarsın ağa her şey bir rüya
Bekar kadına ne evlenmiyon Evli kadına ama çalışmayana ne çalışmiyon Tombula kaç kilosun? Yeni tanışıyorsun mesela alllah sorular başlıyor: nerede oturuyorsunuz, kaç odanız var, hmmm, kaça aldınız , nerede çalışıyorsunuz, eşin nerede çalışıyor. Biri beni eşin ne kadar maaş alıyor sordu mesela. Pesss Orocu tutuyor musun? Evet diyorum. Siz? Yok işte böyle şöyle o zaman tutmadığı halde ne soruyon 'di mi 😀
Boyun kilon kaç? En son iliskin ne zamandi? Ne kadar yakindiniz? Neden bitti? Evliliğin neden bitti özel değilse? ... Hmmm hiç birşey tek tarafli değildir. Senin hatan da vardir. Senin yanlış larin neydi oz elestirini yaptın mı?
Bence kilo sorulmamali. Goruntuyu gormuyorsa bile sorulmamali. Bu karsi tarafin sekilciliginin tavan oldugunu gosterip, sogutuyor. kilolu degilsen bile konusmak istemiyorsun bunu soruyu duyunca.
Soruya soru sormayın mümkünse cinlerim tepeme çıkıyor eşim sorunca , şu şöylemi olmuş diyosun niye nasıl neden nerde ne zaman kim diyo? 5n1k dan gına geldi aslında evet ya da hayır cevap
Hiç bir kız senden önceki hayatını sorgulamani sevmez tıpkı senin sevmediğin gibi -kaç kişiyle yattın - neden ayrıldın - bakiremisin -hic seviştin mi Bu soruları sorarsan ancak kendini soğutursun o kızdan başka bisey yapmaz sin
Her insanın hassas noktası vardır bu bayanlarda çok daha farklıdır, karşınızda ki kırılgan bir yapıya sahiptir bir erkeğe kıyasla. O yüzden karşındakini tanımadan bilmeden her soru sorulmaz ve herkes haddini durması gerektiği yeri iyi bilmeli
Neden kendimi ondan soğutıyım ki eğer söyle olsa birliktelik yaşadıysan ozaman bişey demem ama yaşamadıysan kendimi kızdan soğutmam eğer gerçekten seviyorsam