Neden baba nereliyse çocukta oralı oluyo?

saçma değil mi bu? bunu bir hocama sormuştum çünkü tohumu atan babadır demişti ama sonuçta tek taraflı olmuyor o çocuk. daha çok emeği zahmeti anne çekiyo 9 ay karnında anne taşıyo kanıyla o besliyo bence tam tersine olması lazım saçma gelebilir ama benim düşüncem böyle.siz ne düşünüyorsunuz
Neden baba nereliyse çocukta oralı oluyo?
Cevapla